IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Правят двуетажни сглобяеми паркинги в големите квартали на София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Има си обективни причини хората да искат да паркират възможно най-близко до дома си. Това са на първо място автомобилните кражби. В София закритите паркоместа са много малко и масовия случай е колата на улицата. Това предопределя и че хората няма да си купят нова кола, а ще си карат стара кола. Няма как да треснеш скъпо возило на улицата и да се надяваш да не го откраднат, разбият или надраскат. Въпреки това средната възраст на колите в София е 10-11 години, а в останалата част на България е 24
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Всеки, който обобщава "българин бил такъв или онакъв", описва себе си. Факт.
отговор Сигнализирай
45
Реалист
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Принципно хората трябва да се научат, че в закрит паркинг е много по-добре, отколкото колата на улицата, а това няма да стане с високи такси, както са си наумили мутрите. Не знам как е на село, нямам такова, но в София паркирането е изключително лошо организирано през последните 30 години. Примерно в Младост при построяването му, бяха предвидени достатъчно много паркоместа на открити паркинги, но след 1989 започна хаотично презастрояване, вкл.се строеше върху съществуващи паркинги и стана мазало
отговор Сигнализирай
44
анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Българина не обича да плаща, та ако ще и 100 паркинга да построят все тая. Българина обича да паркира в градинката до блока си колкото се може по близо до входа, ако можеше да вкара колата в самия вход и там щеше да паркира. Българина обича на хипермаркетите да паркира на инвалидните места, защото са най близо до входа. Българина обича да кара мощни и скъпи коли, нищо че понякога няма пари да ги зареди с гориво или да им смени гумите, най важното е здраво да дъни баса.
отговор Сигнализирай
43
Реалист
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
" Има вариант паркирането там да става срещу абонамент между 50 и 100 лева на месец, каквито са тарифите на платените паркинги в тези райони. "С това трябваше да започнете. Цялата работа е да се изцоцат още пари. Не им стигат сините и зелените зони, сега и тези паркинги, които едва ли ще са по 100 лева месечно, а може би по 200 лева на месец. Като цяло цялата работа е смехотворна - за София трябват 200 хиляди закрити паркоместа в цяла София, а сега ще направят по 20-30 в квартал и вдигат шум
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Да ама като ревнат с глас, че видиш ли 50лв на месец е общински рекет...
отговор Сигнализирай
41
Аз
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Сетила се Мара,да се побара.
отговор Сигнализирай
40
Иво
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
Зукенбърг шофира Хонда фит, а нашите с 2000 лева заплата шофират петорно по-скъпи автомобили и паркират на детската площадка. Хахаха кой политик може да Ви спаси от Вас самите? :}
отговор Сигнализирай
39
Ами
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Това с металните паркинги можеше да го направят над перловската и владайската реки в частта им около центъра, и така да решат в голяма степен проблема с паркирането в големия център, а вместо това се създаде лошата практика на зоните с тенденция то да стане почти навсякъде платено. Сегашното е просто създаване на един бизнес, който да прави пари. Екологията служи само за параван.
отговор Сигнализирай
38
spasi sofia pedaali
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Борис Бонев от Смучи София пак е тръгнал да урежда гербаджийски фирми с договорчета сега пък за паркинги. Заради тази паразитна организация много видни гербаджии се уредиха с договори за ремонти на ремонтите.
отговор Сигнализирай
Новини