IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

БДЖ с ново разписание: Орязват пътнически влакове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Значи гледам сега се одобрява идеята, а преди няколко години протестираха яростно със знамена на атака. Съмнителна работа..
отговор Сигнализирай
29
Роб на влаЗта
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Всяка институция която е на държавна субсидия генерира огромни загуби и кражби без стремеж за развитие.Това е една ясла ....за папкане и колкото по малко на нея толкова повече храничка...БДЖ,МВР,АПИ,БОЛНИЦИ,ГОРСКО,ОБЩИНИ,ПАРЛАМЕНТ,СЪДЕБНА ВЛАСТ,ЧИТАЛИЩА,СПОРТНИ КЛУБОВЕ и много други...
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Шишо Б.Германия е такава държава. Там Deutsche bahn (DB) държи голяма част от автобусните превози. Интересно ми беше да видя, че и в Уелс DB осъществяваше голяма част от междуградския транспорт.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Споко, народе! Системата е отработена вече. Сега правилните хора ще покажат инвестиционни планове и срещу 1лв ще получат излишните участъци, като Свищов-Троян. После ударно се реже на скрап всичко метално - релси, парапети, мостове... Това са милиони! Година по-късно ще отчетем закриване на още села, и няколко милионера в повече, но ... Това е само статистика. Спете, спете още.
отговор Сигнализирай
26
До 21
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
За да има железопътен транспорт, той задължително трябва да има икономическа обосновка, в противен случай той е вреден за общество и го дърпа назад, това се случва с БДЖ от много години вече. БДЖ не може да е самоцел, не може заради няколко влакови маняка и още толкова пътници, да се харчат милиони обществени средства! На БДЖ му трябва добър бизнес план, трябва му качествено управление, трябва му оптимизация, всичко останало са налудничеви простотии.
отговор Сигнализирай
25
Аз
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Ей, журналистче и ти ли си купи дипломата? Евала! Не знаех, че ВТУ-то е "Св.св. Кирил и Методий"! Аз се извинявам ама да попитам: - Не е ли ВТУ "Тодор Каблешков"?
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
"да се пуснат в движение автобуси с логото на БДЖ за да се запази психологическото усещане у хората, че пътуват с държавната железница"...В Германия направиха точно това, ICE Bus с логото на Дойче Бан. Пуснаха го обаче не за междуградски, а за международни превози, и се оказа нерентабилен.
отговор Сигнализирай
23
Ами...
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Англичаните също по едно време преди 20-30 г много се възмущаваха от държавните си железници. Приватизираха ги и сега са много добри. Проблемът е, че станаха и доста скъпи, особено ако ги ползваш от дъжд на вятър и не ползваш отстъпки.Тук обаче ако рекат да приватизират железниците, такъв вой ще се надигне, че мамма мия!Затова и никой управляващ няма да рискува да ги приватизира.
отговор Сигнализирай
22
Шишо Б.
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
"на тяхно място да се пуснат в движение автобуси с логото на БДЖ за да се запази психологическото усещане у хората, че пътуват с държавната железница."НЕма такава държава.
отговор Сигнализирай
21
КЕКС
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Вие сега добри и удобни железници ли искате, или евтини билети?Не може и двете.
отговор Сигнализирай
Новини