Начините да сме по-ефективни в офиса

Ето четири стратегически стъпки
14 мар 2017 22:17,
0
Начините да сме по-ефективни в офиса
Снимка: outnow.ch

 Продуктивността е критична по отношение на успеха на работното място. Когато не се справяме толкова ефективно, както останалите служители, това може да застраши мястото ни в дългосрочен план.
Ако разпознаваме себе си в това описание и или искаме да повишим продуктивността си, от полза могат да ни бъдат следните няколко съвета.

1. От вечерта да изготвим графика си за следващия ден

Трябва да степенуваме по важност задачите за следващия ден. Така дори и да бъдем прекъснати от неочаквани задачи, ще знаем какво точно трябва да направим, когато се върнем на работното място.
Графикът не просто помага да сме концентрирани и организирани, но и чувстваме по-голямо удовлетворение, когато зачеркваме задачи от списъка.

2. Да си починем 5-10 минути, когато почувстваме умора

Можем да се разходим за кратко в коридора, отвън или до близко заведение за чаша кафе. Кратките откъсвания от работния процес може да повишат продуктивността, тъй като ни позволяват да се върнем към работата си освежени.

Вижте останалите начини в Tialoto.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Още по темата: офисграфикефектност
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари