Превозвачите искат голяма част от второкласните пътища да бъдат извадена от тол таксите

Димитров: Виждаме трикратно увеличение на таксите, които плащат превозвачите
23

От Камарата на автомобилните превозвачи в България настояват да бъдат преразгледани увеличените тол такси.

"Виждаме трикратно увеличение на таксите, които плащат превозвачите, защото е въведена в обхвата на тол системата цялата второкласна пътна мрежа. Най-потърпевши в случая са българските граждани и превозвачите, които возят стоки в България на ежедневна база, защото те най-много използват второкласната пътна мрежа. Най-малко натоварени са тези, които транзитират през страната. Има някои транзитни коридори, които са втори клас пътища. Тези второкласни пътища трябва да останат в обхвата на тол системата, но всички останали трябва да отпаднат", заяви членът на управителния съвет на Камарата на автомобилните превозвачи Димитър Димитров в студиото на "България сутрин".

Още по темата
Според него логиката на тол системата е не да се събира тол от всички пътища, а от изградените нови пътища, автомагистралите, скоростните отсечки и транзитния трафик.

"Тук беше ролята на Министерството да каже по какъв начин да се събират тези тол такси, как да се обхване транзитният трафик, как да се събират тези такси, че да бъде дадено преимущество на българския бизнес. Работата на транспортно министерство е да каже каква ще бъде разликата между автобусите и камионите. Другата голяма глупост, която направи регионалното министерство, е да намали разликата между най-високо екологичните и най-ниско екологичните превозни средства, т.е. ние в момента не биваме стимулирани да купуваме нови превозни средства, които са по-екологични", заяви Димитров пред Bulgaria ON AIR.

Гледайте целия разговор във видеото.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


23
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Наглите даже по-наглите бизнесмени.
20
1
 
2
 
! Отговори
Бико, ти иDиот преди 1 година
ли си ? Колко пъти трябва да се обяснява на кУхата ти глава за тези милиарди ? Защо не питаш в кое чекмедже са 100 милиарда от пътища които са представени за магистрали, защо не питаш за 10 г. колко милиарда са откраднати само от Капитан Андреево, защо не питаш през 12-те години на ГЕРБ колко обикновени българи си купиха имоти в други държави, защо не питаш как за 12 г. Тиквата ни направи най-бедни в ЕС, защо не питаш в коя друга държава има "ремонт на ремонта на ремонта".......
19
1
 
8
 
! Отговори
Tomorrow преди 1 година
Твърдо против искането на превозвачите. Дано не им клекнат и пак работещия българин да им поддържа счупените от тях пътища!
18
1
 
4
 
! Отговори
анонимен преди 1 година
Докато не върнат Чекмеджето на власт така ще е протест след протеста. Забележете кои протестират, само тези от които банкянският крадец пълнеше чекмеджето и над които беше спуснал чадър...коя държава с уникална природа като нашата е БЕДНА някой може ли да ми посочи ? Протестирайте, слушайте още ГЕРБопитека Тиква и ще се оправим на КУКУВ ДЕН !
17
1
 
5
 
! Отговори
Серго преди 1 година
Абе я си гледайте работата бе. Използваш = плащаш.
16
3
 
3
 
! Отговори
Бико преди 1 година
Защо ще търсят в Банки. Къде отмъкна 3,5 млрд.лв. за пътищата ПростоКиро и Кокорчо. Не оставиха дори договори за поддържане на пътищата до края на годината. Не се позовавайте на управлението на ГЕРБ. Тогава се строеше,ремонтираше и поддържаше пътната инфраструктура. Лъжите и инсинуациите за кражби си остават на вашата съвест, стотиците жертви също.
15
1
 
3
 
! Отговори
Защо тези преди 1 година
мекеRета не протестираха при ГЕРБ, нима пътищата за които говорят за 2-3 години да са се "износили" ? Хотелиери на протест, ресторантьори на протест, пътищари на протест, все отрасли на герберUгите в които се крадеше и се краде най-много, защо не протестират зеленчукопроизводители, животновъди на които никой никога не е помагал, дори герберUгите им избиха животните заради някакви болести измислени и вкарват пластмасови зеленчуци да ни тровят......
14
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Е как с какво- наемът на апартамента с парапета скочи тройно.
13
1
 
2
 
! Отговори
Кире преди 1 година
Ами да ползват безплатните третокласни и черните. Може пък да размислят, че си заслужава:)
12
1
 
6
 
! Отговори
Мхмм... преди 1 година
На превозвачите им било скъпо... А кой да плаща? Да направим годишните винетки 1000 лв., че да им е по-изгодно на тях.
11
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ми то и сега разбиват второкласните пътища и никой не им търси отговорност.
10
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Въпросният господин да каже колко би платил ако камионите му се движат в Гърция, Сърбия и Хърватия...
9
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Хайде пак започнаха да искат субсидиране. Значи аз с моята годишна винетка трябва да субсидирам превозвач който ползва пътищата всеки ден. После нека се чудят защо пътищата са в окаяно състояние !Явно им е трудно да сметнат че ремонтите на товарните превози ще им е скъпичко при липса на пътища
8
1
 
11
 
! Отговори
до информацията преди 1 година
е тогава какво мрънкате като прехвърляте плащането????? Грижите се за клиентите ли??? Или сте печелили търгове с най-ниска цена, и сега не ви се връзва сметката и дай да плашиме населението как плаща. Или ви е трудно в конкурентна среда да работите??? А да камионите ви са тотален брак и плащате повече от тия с новите които са евро 6, и не сте конкурентни та поемате разликата, ми сменете таратайките.
7
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Малко ви е. Трябва повече!!!!!
6
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Това е идеята да плащате повече бе. Какво мрънкате!
5
0
 
4
 
! Отговори
Сахар преди 1 година
Няма как без пари (а после и без контрол) да имаме пътища... Това е все едно да хващаме маймуни с трици.
4
5
 
6
 
! Отговори
Информация преди 1 година
от първа ръка - в нашата фирма имаме 6 камиона(18т), с борд, зареждаме магазини. Досега ТОЛ таксата ни е варирала 1500-1800 лв на месец. За юли имаме 3850лв. Разликата директно отива във фактурата за услугата и от там по най-прекия път до етикетите с цените на стоките.
3
1
 
13
 
! Отговори
гост преди 1 година
А ремонта на тия пътища, кой ще го плаща? Аз ли? Всеки да си понася отговорностите. Комунизма свърши, нинова е аут.
2
1
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Логиката му куца на тоя пинoкио, не е да минавате метър, а да плащате защото особенно второкласните пътища са с по ниска товароносимост и като минавате по тях ги разбивате яко. А като плащате ще се съберат пари и след няколко години ще има и за подръжка и за изграждане на нови. А не сега да плащаме всички от централния бюджет та вие да си каратае на аванта, да разбивате, че и като се наредите по 2-3 камиона и няма изпреварване.