Ремонтите по аутобаните да се ускорят, заръча Михалевски

Левият депутат упрекна АПИ за тапите по магистралите
11 сеп 2013 11:31,
6
Ремонтите по аутобаните да се ускорят, заръча Михалевски
Виадуктът "Бебреш" на "Хемус", който от дни също е в ремонт. Снимка: Булфото

Ремонтните дейности по магистралите "Тракия" и "Хемус" трябва да бъдат ускорени, за да се избегнат километричните задръствания, на които станахме, призова левият депутат Димчо Михалевски.

Според него отговорността е на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ), затова възнамерява да поиска среща с председателя й инж. Стефан Чайков.

Още по темата

Михалевски призова от ефира на ТВ7 за по-добра организация на движението в ремонтираните участъци, както и да се ангажират повече служители за по-бързо приключване на строителните работи.

Той заяви, че предишното правителство е оставило погрешна представа за средствата за строителството на магистрали у нас.

"Парите от Европейския съюз (ЕС) са много по-малко и едва ли ще стигнат за изграждането на Лот-3 от магистрала "Струма". Въпреки това трябва да се търсят начини да се довърши магистрала "Хемус" с държавни пари", категоричен бе Михалевски.

По думите му временна комисия ще разгледа казуса с рибарското селище Ченгене скеле край Бургас.

"В момента има наложен мораториум на решението за събаряне на постройките. Временната комисия ще трябва да определи кои са хората с утвърден поминък и да регламентира пребиваването им в рибарското селище", каза той.

Според Михалевски атаката срещу Ченгене скеле през 2011 г. е обслужвала бизнес интереси за построяване на вилно селище на мястото на рибарските къщи.

"Сегашното правителство ще работи за създаването на постоянен статут на рибарското селище и ще преустанови възможността за превръщането му във ваканционен комплекс", увери депутатът.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


6
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
10
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Като не може да се работи вечер, взимат 3 пъти повече хора, разделят участъка на 3 и действат. Какво е това - 5 километра участък да се ремонтира 2 месеца ли е колко е там. Това и сам човек би трябвало да го свърши за това време.
5
8
 
37
 
! Отговори
Рали1 преди 10 години
Повече работници за ремонтите означава и повече пари и за работни заплати. Бригадирското движение отдавна го няма,а и в ползу роду няма да намерите много мераклии.
4
9
 
37
 
! Отговори
Георги преди 10 години
От две седмици слушаме ,как за Хемус нямало пари и как трябвало да се намерят.... Ми намерете брееее. На мен като трябва нещо отивам и си го намирам, а не се вайкам? Ако не могат или не искат това вече е друг проблем и тема на друг разговор
3
10
 
36
 
! Отговори
Кутев преди 10 години
Ти да не си пт Петърч та ми слагаш минуси, бе?
2
10
 
41
 
! Отговори
Кутев преди 10 години
То аутобаните убаво, ама от къде да си нямеря хубаво зеле, че тая година да не се развали като онова - "Петърчското".
1
9
 
53
 
! Отговори
1_българин преди 10 години
Димчо, Димчо...... Няма го Б.Б. да ги гони фирмите. АПИ може само да наказва по договорите но не може да ги накара да работят по нощите. Кодекса го забранява. Това не ти е да лъжете бабите по селата......