Електрическо Renault с пробег от 400 км.

Новото Zoe ZE 40 ще има премиера на автосалона в Париж
28 сеп 2016 15:52,
11
Електрическо Renault с пробег от 400 км.
Настоящата версия на Zoe. Снимка: Renault
Френската компания Renault разкри характеристиките на новата версия на електрическия модел Zoe, чиято премиера ще се състои тази седмица на автосалона в Париж. Моделът е означен с инициалите ZE 40 и предлага автономен пробег от 400 км.

Новата версия на модела Renault Zoe, който е най-добре продаваната електрическа кола в Европа, използва нови електромотор и батерии. Акумулаторите имат капацитет от 41 кВтч, като предоставят пробег с едно зареждане от завидните 400 км. Въпросният пробег обаче е измерен по компрометираната европейска система NEDC, която ще бъде заменена с нова от 2017 г. Именно затова френският производител уточнява, че реалният автономен пробег на Zoe ZE 40 е около 300 км, което е също впечатляващ резултат.

Въпросният нов акумулатор е доставен от LG Chem, като теглото и размерите му са аналогични с предлаганите до момента батерии с почти двойно по-малък капацитет - 22 кВтч.

Задвижващият електрически двигател също е претърпял промени, като вече развива 66 киловата, или близо 90 к.с. Все още не е официално потвърдено, но се очаква новият Zoe ZE 40 да предложи и система за по-бързо зареждане на батериите.

Към момента са известни единствено цените на модела за пазара на Холандия. Там новият Zoe ZE 40 стартира от 31 890 евро.Френската компания ще продължи да предлага и старата версия на Renault Zoe с пробег 240 км. и мощност 52 киловата (78 к.с.). Нейната цена започва от 29 390 евро.

Още новини с автомобилна тематика - в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До АнонименИ успя да минеш 70-80 км ;-)
9
0
 
1
 
! Отговори
dominici преди 7 години
Model 3 на Tesla изглежда да е горе-долу същия като цена (35 000 долара). Но всички Tesla-и имат огромно предимство и това е мрежата от Supercharger-и. Защото ако не можеш свободно да стигаш от точка А до точка Б, то електрическата кола ще си остане хипарски кич. И с мрежата на Tesla можеш да го направиш. Но евала на Рено и на Шевролет, че правят достойни конкуренти. Така Тесла ще има с кого да се съревновава. Всички печелим от това.
8
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Не е ли Лада Веста с двигател "рено" от 1986-та..............не става! Казах!!! Подпис/тролчев руски/
7
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Задължително е в ТТД на електроавтомобила да се дава максималния брой зареждане/разреждане на акумулатора.
6
4
 
4
 
! Отговори
ХОЙ преди 7 години
Й накраят ще се окаже че с едно зареждане ще измине само 200 км. със макс скорост от 50 км. А по някое време когато батерията стане като на айфона да пада през 5 минути тъкмо ще я заредите ще тръгнете и ще изминете 50 метра и ще трябва да я заредите пак.
5
0
 
7
 
! Отговори
121 преди 7 години
Ако го направят да се движи изцяло от слънчеви батерии на покрива и да е под 10 хил вече ще става за простосмъртни. Иначе с 2лв на 100км кога ще си избие инвестицията.
4
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Карал съм стария модел. Мн доволен останах, макс скорост 145 км с 4ма
3
4
 
8
 
! Отговори
Ситроен преди 7 години
С ***'дали ли е ?
2
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До АнонименАми, модел Е струва 35 000 $ Да видим жабарите какво ще предложат.
1
16
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Освен скапаните ракети на Мъск, сегамимфранцузите ще му ударят шамар. Всеки ще купи такава кола,юкоятоме десет пъти по евтина, от дяланата с тесла, Тесла.