IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Еуфория в метрото. Ала нямаш ли станция в мазето...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

75
Гуфи
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Безкрайно крива сметка.1. Предстои отваряне на ред нови станции.2. Проблемът е в летището. Двата терминала са абсурдно далеч един от друг. Имайки предвид, че повечето полети са за Т2, напълно нормално бе там да спира метрото. Но нали трябва да си поревем, какъв ден би било ако не оревем света заради нещо.
отговор Сигнализирай
74
www
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
До Анонимен 891. Бойко Борисов като кмет завари осем работещи метростанции, четири почти изградени и други две - частично изградени.2. Строежът с къртица на подземни съоръжения е теоретически и практически най-евтиният начин. Няма друг, по-евтин от него. И затова се ползва японската техника.3. Във връзка с второто съвсем друга тема е кое колко е калкулирано. Факт е, че всяка следваща метростанция по време на кметуването на Борисов, а сега и на Фандъкова, е все по-скъпа и по-скъпа. ЗАЩО???
отговор Сигнализирай
73
www
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До Анонимен 87Ама чакайте сега. Нали Бойко Борисов щеше да прави там първо зелеви градини, после завод за ***, после не знам си какво... Най-накрая няколко големи бизнес обекта в района фалираха, поради липса на среда. Иначе вие си дрънкайте за развитие към Стара планина...Нали знаете дежурните обяснения (пак на Петър Диков) по проблема? Там е свободно, там може да се строи, там... е на завет, не е като на Витоша сгради по северния склон...Всъщност, вие знаете ли колко далече планината?
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
До Анонимен 86Пъхаш къртицата , ако имаш пари , като нямаш бъркаш в гащите ....Изграждането на км метро в България е между 3-5 пъти по евтино от това в Западна Европа .А тук и парите не растат по дърветата , добре ,че 80% от тях са от по европрограми иначе още щяхме да си имаме 5 км метро и три метро станции
отговор Сигнализирай
71
www
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До ВМоре..., ако е година-две само, то поне аз бих го приел, но очевидно не става въпрос за година-две. Затова им давам и примерите с Жолио Кюри и подземния паркинг пред Метро, което, забележете, паркинг си има и той си е оптимално уплътнен. Така е и с Техномаркета, така е и с Булгаррекламата. Кога, откъде ще дойдат коли за новопостроения подземен?Хубав пример се даде и с Ломско, така е и с първата станция в Дружба. По баира ли ще се строят блокове? А? Или ще бутаме съседните бизнес сгради?
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До ВНапротив , ако се мислеше за нормалното развитие на града , още преди 20 години , щяха да направят проект и да обявят нови станции и трасета , в Северната част на софийското поле , тогава щеше да се избегнат много проблеми , като презастрояване , липса на места за паркиране и София нямаше да се разраства към Витоша , а щеше да се развива към Стара планина.Това е истината
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Aре бе! Виждали сме метростанции в големи градове по света. Такива станции дето са на по 3-4-5 подземни нива (етажа). Погледнете схемите на метростанциите във Франция и Германия например, стоят или като паяжини или като добре оформени схеми. И в двата случая има решение!Да не би техните пътища да са били 20 години парализирани?!Пъхате "къртицата" и да започва да копае!
отговор Сигнализирай
68
www
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
До Роси и другите,Вероятно смисълът от статията е, че се пилеят огромни средства на данъкоплатците за недобре планирана транспортна инфраструктура. Взимат се огромни средства от народа, от населението на София, за да се дадат на няколко приятели на премиера.Вероятно данъкоплатците имаме право да се ядосваме на едно такова поведение на управляващите. Поне аз така мисля и се ядосвам.Плюенето само по себе си няма нищо общо с кражбите и некомпетентността на властта, нали?
отговор Сигнализирай
67
В
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Анонимен / ние живеем днес , а не след година две. това е идеята спирките да са там , където сега трафика е голям и където има голям поток. естествено , че не е възможно , но аман от "близки хора" до този и онзи ...
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Гледам бгмапса - новите станции липсват, гледам картата от официалния сайт на метрополитен - новите станции липсват. Трябваше да са нанесени преди официалното пускане и в точния момент да рефрешнат сървърите с промените ... българска работа ... както и разположението на станциите в Дружба 1/2: как може да има 2 станции в 2-та края на кварталите и нито една някъде на по - централно място !? Пълна мал***умщина!
отговор Сигнализирай
Новини