IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Еуфория в метрото. Ала нямаш ли станция в мазето...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

65
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
....и какъв сега е смисълът на статията??че ако не живееш покрай метростанция няма да стигнеш до летището и обратно до центъра за 20минути,така ли??това никой не го е твърдял и ако нямаш работа от Красно село до Младост чий го дириш в метрото до Младост?а и 20-те минути не са 20 а най-малко 25,6 и е казано от къде до къде,какъв е смисълът от ненужни експерименти?Красноселци са първи в списъка за третия метродиаметър а вчера се разходих виртуално по n/y siti metro и искам да ви кажа че е потрес
отговор Сигнализирай
64
www
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До до 76Или пък ще го разширяват района с високите сгради по протежението на пистите на летището, не знам!? Така и пилотите ще се тренират за екстремно "шофиране" :)Казвате за Ломско. Ами над реката няма как да се строят жилищни сгради, нито пък в силно пресечен терен. Но там, на тази метростанция отдолу има три-четири бизнеса, дето са на... нали знаете кой и чий спонсор ;)Та за тях е удобната метростанция...
отговор Сигнализирай
63
Роси
преди 10 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Авторът на статията е доста зле, всичко трябва да се плюе. Метрото спестява много време, просто зависи от маршрута. Като построят метро и на Красно село тогава със сигурност ще се усети разликата...
отговор Сигнализирай
62
до 76
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Не е сигурно че ще гъмжи.. примерно станция Ломско Шосе от 2-рия диаметър все още е така безсмислена, както си беше преди 3 години
отговор Сигнализирай
61
www
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
До vladyДа разбирам ли, че виждате алтернативите пред изграждането на столичното метро по следния начин:ИЛИ парализиране на Цариградско за две години, както беше парализиран пътят към Люлин преди много години.ИЛИ строеж да гола поляна и амортизация на съоръжението десетки години, докато нещо евентуално се построи там.Това ли са алтернативите?Пак Ви питам, но явно не искате да отговорите - паркингът на Цариградско и станцията "Жолио Кюри"? Те са достатъчно стари!
отговор Сигнализирай
60
www
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До Анонимен 72И тези проучвания какво показаха? Показаха, че няма никакви подземни реки и водопади под София, показаха, че има инфраструктура, в това число и подземна в проектните райони, която си работи. Защо не се строи там?Дребни лъжици пускате...
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Пак глупости. Точно след година-две, Софийската света гора метростанция ще гъмжи от бизнесцентрове. Така стана навсякъде другаде. Доказано е, че освен в гъстонаселени райони, метро може да се прави на голата поляна и след известно време голата поляна става център и започва да гъмжи от нови строежи, пътища и др. Не може метрото да е навсякъде в града, трябва си ефективен довозващ транспорт, който липса в момента. Няма как да има 10-15 метролинии в София.
отговор Сигнализирай
58
www
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
... другото, метростанцията в дипломатическия квартал. Тя е достатъчно стара, но и изнервящо празна. Това му се обясняваше на тогавашния кмет, но не... бил говорил той с европейците и те му били дали директива да не се покривали линии на надземния градски транспорт с подземната железница. Така и не можах да разбера кой му го е казал и кога, но проектът от времето на Софиянски беше "редактиран" и така се продължи...И метрото ни става все по-скъпо на пътникокилометър. Това се признава и от СО!!!
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Да напишеш ,че метрото е бавен транспорт , значи наистина си от село. Ама не "Красно село".
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
До wwwВсеки учил математика , знае че най прекия път между две точки е правата линия , но никъде по света няма улици изградени без да заобикалят или да имат завои. Та и с метрото в София е така , правени са проучвания за подпочвени води , структура на почвата и т.н
отговор Сигнализирай
Новини