IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Софиянци за мръсния въздух: Миене на улици - да, забрана за коли - не!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Имитация на дейност
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Покарай лъжата, че колите замърсявали много, някак си остана незабелязано, че нормите за замърсяване с фини прахови частици по Евро 5 и Евро 6, за бензиновите и дизеловите коли са едни и същи, т.е. колкото замърсяват бензиновите, толкова замърсяват и бензиновите коли. Нормата е 0.005 г/км, което е толкова малко, че е не си заслужава да го коментираме. Колите с Евро 5 и Евро 6 са около 25% от регистрираните коли и всяка година се увеличават, а по-старите коли намаляват.
отговор Сигнализирай
25
Шерлок
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Елементарно Уотсън, когато въздуха се вижда смърди на ***, а не на дизел.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
Поредната тема която се раздува до безкрай от разни кухи ***. В крайна сметка като вие толкова мръсен въздуха в София, отивайте да живеете в Родопите да речем, аман от реване и простотии.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
След една седмица учениците ще са ваканция. 100 % София ще се изпразни. В тези 4 дни нека всеки да погледне какви ще са показанията на станциите. Аз не вярвам да са по-различни от сега.
отговор Сигнализирай
22
Голям прос
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Да спрат да търкат лотарийни билетчета и няма да е мръсен въздуха
отговор Сигнализирай
21
Имитация на дейност
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Поредната имитация на дейност. Колкото и да се говори против колите, каквито и мерки да се вземат против колите, вкл. и пълното им спиране в София, от това въздухът няма да стане по-чист. Нормите за фини прахови частици за дизеловите и бензиновите двигатели са еднакви и много строги, особено за колите с Евро 5 и Евро 6. При Евро 3 и Евро 4 нормите също строги, а на практика колите преди 2001 година, когато се въведе Евро 3, в София са малко, примерно около 10-12% от колите, и се използват рядко.
отговор Сигнализирай
20
Б.Б
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
Хвърляме толкова пари за да ви направим хубаво метро, рейсове и трамваи, трябва да слезете от колите, в центъра да остане само за служебните ни коли.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
И кога пък въздуха в София е бил чист? Няма как в една котловина, заобиколена от всякъде с планини през зимата да няма мъгла, освен ако някой зеленясал умник на монтира на Витоша гигантски вентилатор, няма как физически в софийско поле да има чист въздух.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Че за какво някои плащат почти 1000 евро за каско на скъпи марки, данък за 200+ коня, гражданска и т.н. ако колата стои в гараж или на улицата без да се кара? За какво е целият този салтанат ако НИКОЙ не те забележи?
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
стига глупости - коли има цяла година - нормите на прахови частици удрят небето ПРЕЗ зимата. 5 годишно дете може да се досети, че отоплението на твърдо гориво е причината, ето защо мерките към автомобилите ще бъдат крайно неефективни и прах в очите на хората. имитация на дейност от даскалицата. #мутроландия
отговор Сигнализирай
Новини