IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Софиянци ще се возят в частни автобуси


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

6
mause
преди 18 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Добре защо мислите че на частниците им пука кой дупчи билет и кой не? Като вземат на концесия линията те получават процент от билетите според натовареноста на тази линия. Дори нито един пътник да не продупчи билет, то частникът пак получава парите. Освен това може да ползва автобусите за рекламни пана и отвътре и отвън. Частниците не правят проверка дали пътника дупчи билет, това е задължение на СКГТ и техните контрольори по редовноста на пътниците.
отговор Сигнализирай
5

преди 18 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Аз съм виждал 6 автобуса един след друг. Имал съм късмета да се кача в един от тях. И той пропусна половината спирки по пътя и седеше празен през цялото време. Е какъв е смисъла. А линията естествено е 72.
отговор Сигнализирай
4
Въпросников
преди 18 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Има нещо друго. Предполагам всеки един,пък бил той и кореняк софиянец, който никога не е излизал от града си (демек София) знае, че във всеки един различен от София град публичния транспорт има така наречените кондуктори, които вървят из автобуса и след всяка спирка таксуват със съответната сума новокачилия се пътник. Според мен, тази концесия предполага именно това.Защото замислете се: "Вие сте бизнесмен, които кандидатства за концесионер,трябва да внесете,закупите,поддържате транспортни коли и издържате персонал. Едва ли просто искате да харчите наличното ви богатсво по малко по-мизерен начин от почивка на Хаваите например.Явно бидейки бизнесмен целите да увеличите богатството си.И кипувайки една градска,или крайградска линия как ще се случи това?" Според мен това са кондуктори и различни цени на билетите в зависимост от разстоянието.
отговор Сигнализирай
3
Тодор Александров
преди 18 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Точно така! Кой и как ще ги контролира тия напредничави частници?
отговор Сигнализирай
2
njakoi
преди 18 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
И като дадоха преди години 72 линия на частници, какво стана? Най-нередовната линия с автобуси от "гробниците".Нямат никакво разписание , а когато питаш Софийски транспорт, защо е така отговорът е "Те са частна линия и ние не ги контролираме".Кой и как ще контролира частните линии?
отговор Сигнализирай
1
Въпросников
преди 18 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Какво означават тези три пакета? И как концесионерите печелят от тази сделка? Процент от продадени билети ли? Не значи ли това,че след време всяка отделна линия ще има различна цена за билет и не се ли превръща градския транспорт в едни масови и по-масивни подобия на маршрутки с билети с цени над 1лв?
отговор Сигнализирай
Новини