IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Реформи в БДЖ: 2000 души на улицата. Веднага!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

41
Хектор
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
влияние, включително и в най-висшите сфери на държавата? Сега приватизираните банки се грижат преди всичко за своите дивиденти и за прекомерно високите заплати на своите ръководители, а не за всеобщия интерес. Пропастта между най-бедните и най-богатите никога не е била така голяма, а ламтежът за пари и конкуренцията никога така поощрявани
отговор Сигнализирай
40
До 33
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Недей да лъжеш, че НКЖИ и БДЖ е едно и също, защото едно от предприятията на което дължи БДЖ е НКЖИ, а и таксата на НКЖИ е ако не се лъжа най-високата в европа или поне беше в челото.
отговор Сигнализирай
39
Хектор
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Стефан Хесел-Позволяват си да твърдят, че държавата не е в състояние повече да финансира тези граждански мерки. Но как е възможно да няма средства за поддържането и развитието на завоеванията днес, когато производството на богатства значително се е увеличило от времето на Освобождението времето на разорена Европа?Дали обяснението не е в това, че властта на парите, с която Съпротивата така всеотдайно се бореше, никога не е била толкова голяма, безочлива и егоистична, никога не е имала такова
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 25
ГЕРБ е единствената партия, която прави такива радикални промени за доброто на БДЖ и на хората. Билетите никъде по Европа не са толкова евтини като в България. Няма как с наличието на 2000 човека персонал, които не вършат нищо и ниски цени на билетите, дружеството да оцелее. Тези съкращения трябваше да се направят преди години. Евала на ГЕРБ.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Наистина ли в 21 век в Европа има хора, които се кефят на мисълта, че 2000 души ще загубят работата си и казват "крайно време беше да се направи нещо"?!
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 8
Най-сетне - да ги закрият въобще те хрантутници.
отговор Сигнализирай
35
до 14
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
През периода януари - август 2011 г. износът на България за трети страни се е увеличил с 32.8% спрямо съответния период на предходната година и надвишава 9.8 млрд. лева (табл. 1.1 и 1.2). Основните търговски партньори на България са Турция, Сърбия, Русия, Република Македония, Китай, Украйна и САЩ, които формират 53.7% от износа за трети страни (табл. 2). Значително нараства износът за ЮАР, Канада и Украйна
отговор Сигнализирай
34
Стоимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Отдолу се обърках в цитата и извода съответно."Освен това дори след промяната им, те ще са с 25% по-ниски от автобусните"10 лева за 4 часа път или 12 за 2 часа. Да не говорим, че по някои линии разликата е по-фрапантна
отговор Сигнализирай
33
до 14
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
През периода януари - април износът на България за ЕС се е увеличил с 51,7 процента спрямо същия период на предходната година и възлиза на 7,5 млрд. лева.Основните търговски партньори на България са Германия, Румъния, Италия, Гърция и Белгия, които формират 67,0 % от износа за страните - членки на ЕС.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
От 23 год. работя в НКЖИ то си е пак БДЖ, като служител не като администрация и работим яко,и знам със сигурност че реформи трябва да има и то по големи от тези които се предлагат сега.И не някои да ми се правят че знаят за какво става на въпрос, че едно е да пишеш по форумите друга е поне малко да знаеш за какво става на въпрос.АЗ ИСКАМ НОГО РАБОТА И МНОГО ДОБРА ЗАПЛАТА.
отговор Сигнализирай
Новини