IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Ние сме КАТ, ние сме на всеки километър!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
До 11 Чичо Тони
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Прав си по принцип за знаците по пътищата, но накрая бъркаш, че нямат нищо общо с безопасността на пътя. Такива знаци увеличават катастрофите, т.е. безопасността на пътя се влошава, заради такива знаци. Експертите по света добре знаят, че ограничения на скоростта под безопасната скорост за пътя увеличават катастрофите. Само в България се правят някакви странни опити чрез увеличение на катастрофите да се подобри безопасността по пътищата!!!
отговор Сигнализирай
9
ЧичоТони
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Пътищата са изпъстрени с абсурдни знаци и ограничения. Част от тях са от глупост, част са "забравени" след ремонти, други са поставени след някое ПТП за да имитират дейност. А за това, че са абсурдни говори простия факт, че никой, съвсем обективно, не ги спазва. Това са местата където КАТ клечи в храстите. Това са техните хранилки! Махнете тези знаци от пътищата (без участие на КАТ) и ще получите остър недостиг на мераклии да работят в КАТ! А иначе, това няма нищо общо с безопасността на пътя.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ден година храни.Това стана и девиз на КАТ - лятото е сезон, в който КАТ спокойно могат да се нахранят за наша сметка без много-много да се напъват.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Шофирам си с максимално разрешената скорост по магистралата, но ... покрай мен прелитат някакви, сякаш съм спрял, а КАТ никакъв го няма - те затова прелитат, защото КАТ го няма. Същото е и по всички останали пътища - шофираш си по правилата, а покрай теб прелитат всякакви, а КАТ никакъв го няма. Навсякъде по света правилата се спазват само ако съответния КАТ си върши работата, а там където КАТ не си гледа работата, значи сме в България.
отговор Сигнализирай
6
Проблемът е КАТ
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Много просто може да се намалят драстично нарушенията по пътищата - с камери, но това няма да стане, защото така катаджиите няма да могат да ни рекетират изкачайки из зад храстите. В България проблема е КАТ, а не шофьорите, както успешно ни внушава КАТ. Едни и същи хора - българи и чужденци, в България изобщо не спазват правилата, защото знаят, че КАТ в България не работи, но същите тези хора, ако шофират извън България стриктно спазват правилата, защото знаят, че тамошния КАТ работи.
отговор Сигнализирай
5
КАТ е вреден
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
КАТ пак имитират дейност, вместо да изпълняват закона.Не знам откъде ги изкопаха тези "експерти" в статията, защото в КАТ експерти няма, а съветите, които дават тези "експерт" много миришат на катаджийски, т.е. ще доведат до повече нарушения и катастрофи.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Бе не знам какво са КАТ, ама вие в тоя вестник сте простаци, при това в лицето на всеки "журналист".
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 8
Как така летните месеци били най-кървави? Слънцето и ФАРОВЕТЕ не помагат ли поне мъничко? Така ни убеждаваха от транспортната преди години, когато приемаха задъжителното СВЕТЕНЕ.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 11
Първо да вземат да изкарат опреснителен курс на всички! Масово по магистралата всички карат в лява лента без значение изпреварват или не и с каква скорост (примерно със 100). Напоследък спокойно изпреварваш цели колони карайки си в дясната лента в рамките на ограничението, защото тълпа нискоинтелигенти са решили да си карат и изпреварват по 10-ина км със 100...Отделно спрете за уикенда всички камиони
отговор Сигнализирай
1
Ром с книшкъ и вишу
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Новото ми 20 годишно БМВ е 500к.с. и ще ходя на мореееееее , пазете се!
отговор Сигнализирай
Новини