IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Още ден включваме късите задължително, после - ако щем


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

82
koko
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
А какво ще кажете вместо за крушки тези пари да се дадат за камери на всеки километър. При наличие на камери джигитите на пътя ще намалеят в пъти, а с това и загиналите. Всичко останало е ала-бала.
отговор Сигнализирай
81
Тединка
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Добре че най-после не е задължително. Това беше голяма простотия. В един хубав слънчев ден някои фарове дори не се забелязват че са включени. Изобщо нямаше смисъл да се кара така. Разбирам ако е облачно , мъгливо или вали дъжд ще ги включа дори и лятото ама иначе....
отговор Сигнализирай
80

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ама тук имало големи *** и професори бе, ... Тези фарове не са за да имате по-добра видимост, а за да ви забелязват (и, ретроспективно - и вие да забелязвате другите шофьори)... Ех, сега как би ми се усладило ако отнемеха доживот книжките на всички тези тутманици, които се чудят за чий *** са им фаровете... Тъпо племе и това е... Кола - през крив макарон за такива ***...
отговор Сигнализирай
79
Angel
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Takiva sme!Takiva sme bili i za sujalenie takiva shte si ostanem!Na bulgarina mu dai lopata i go natisni samo da raboti!Tova sme nie,jalki sushtestva,bulgari!S tozi mantalitet shte se pogubim neusetno i bezvuzvratno!Znai,che ne vsichki sme takiva maloumnici kato 48,52,47 i t.n.Ei takiva *** osobeno kato 47 ne triabva da im se razreshava da se kachvat izobshto v koli!Znachi horata v drugite strani sa se postarali da pokajat na drugite kato nas,che edin ot nachinite da se namali koncentraciata na PTP,no nie niama kak da go razberem.Abe prosto niamam dumi,osmanskiat mantalitet shte si ostane v nas zavinagi!
отговор Сигнализирай
78

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Недей кара от 9 дола вода, кажи че ти се свидят 5 кинта, то всички го разбраха.
отговор Сигнализирай
77

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
И който не е убил човек на пътя-и той предполагам не е шофьор, а който не е карал кьоркютюк пиян-не е мъж сигурно.Много си зле бееееее
отговор Сигнализирай
76
driverf1
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
И както някой друг по-долу беше писал,че ако нямаш пари за крушки и акумулатор да не излизаш на пътя.....,Аз казвам-като неможеш да се опазиш на пътя,а така също да опазиш и другите учасници в движението без да си включил светлините ненужно-----НЕ ИЗЛИЗАЙ НА ПЪТЯ.....ТИ МИ ПРЕЧИШ.....Приемам всякакви критики,да чукам на дърво,засега нямам тежки пътно транспортни произшествия.....и за мен,шофьор,който не е глобен за превишена скорост-изобщо не е никакъв шофоьор.....Имам антирадар,разбира се,купих го преди време тъй като ми омръзна да пълня гушите на катаджиите и според мен ограничението на скороста е задължително за БАБИТЕ.....Не шофирай опасно и бързо,а шофирай разумно и бързо,зная,че моята препоръка можеби неможе да се изпълни от всеки,но всички трябва да се съобразяват,както пише в закона за движение по пътищата:със сътоянието на автомобила,състоянието на пътя,моментното състоянието на шофьора и всичките умения които са предобити в подобна обстановка и т.н и т. н.,с две думи казано:пази живота на другите,пази и своя живот......Когато падне първия сняг,отиди на някой по-голям и свободен паркинг и започни да пробваш автомобила си как ще се държи с пълна газ на малка придавка,на спирачка в завой,форсиране в завой,малък и голям вираж и така поне половин час,да свикнеш с зимната обстановка и гумите на автомобила и тогава ще предобиеш по-реална представа за твоите умения и за скороста с която можеш да се движиш безопастно и т.н.Хайде до скоро.....П.С.Притежавам свидетелство за правоуправление на леки моторни превозни средства "B" категория от 1983 година,вземах"A"категория през същата година,впоследствие вземах "C" през 1990,после "D" и "E" през 1995 и накрая през 1997 година защитих международна ADR-за превоз на взривоопасни товари.....По всичките категории поотделно имам стаж най-малко по две години.....ДЕРЗАЙТЕ.....
отговор Сигнализирай
75
driverf1
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Здравейте,искам да изкажа моето мнение,а вие си правете изводите сами.....Наскоро ходих до Гърция и на нашата митница попитах митничаря,дали има някакви фрапиращи разминавания със закона за движение по пътищата на република България и Гърция,тъй като скоро не бях ходил,отговора му беше:-Няма.....Аз попитах-А фаровете трябва ли да са включени през деня?Отговора беше:-Фаровете се включват когато има нужда.....-А,през деня?-настоявам с въпроса си аз.....-Абе момче,няма такива глупости като в България,фарове се включват само през ноща или ако е мъгливо или сумрачно през деня.....Ха сега де.....и това е мнението(становището) на част от българската администрация.....Продължавам по нататък.....Преди 1990-92 година никой не управляваше МПС през деня на къси светлини-освен новоизлюпените богаташи и така наречените борци-мутри-всичките тежкарееха като караха с включени фарове през деня и парадираха със скъпите си автомобили.....Та,тогава по онова време,а и преди това,се включваха светлини през деня на автомобилите със специален режим на движение,когато по служба бързат за да отреагират,и на частните автомобили ЕДИНСТВЕНО КОГАТО ВОЗИШ БОЛНИ ХОРА ПО СПЕШНОСТ за да могат другите участници в движението да разберат,че ти си назор и имаш някакви проблеми,бързаш за болница и да ти направят път,а сега какво стана.....*** и пульо карат на светлини,кой да избива комплекси,че управлява скъп автомобил или пък друг по този начин да се оправдава за неумението си да се държи адекватно на пътя-вижте,забележете ме.....аз съм некадърник.....Когато въведоха това изменение на закона,се обосноваха,че разхода на гориво няма да се промени повече отколкото си включил в колата мощната звукова уредба.....Да,но аз решавам дали да я включа или не и както описа с изчисления си колегата по долу за 0.36 литра на 100 киломентра,той е взел за база 6 л.на 100км.и разход от 150 вата,нека разхода бъде 250 вата,а и всеки знае,че като използваш повече спирачки на автомобила(стоп светлините светят по-продължително време,но няма накъде) и ниски обороти на двигателя- към 850 оборота по време на задръсвания,акумулатора се разрежда до такава степен,че след това са му нужни поне 20 км. каране без задръствания,за да се зареди напълно, и нека се похвалят,колко човека разполагат с малолитражни автомобили и с такъв разход.....и имайки предвид,че указанията за задължителни включени къси светлини е през зимните месици,а трафика е точно тогава,всеки знае като се изсипе шепа вода на пътя и некадърните шофьори започнат да пъплят (да не говорим за малко сняг),излиза,че сметките трябва да се направят поне за 10 л.разход на 100 километра,(да не и повече),се вижда,че разходите са неимоверно много по-големи можеби 1-1.2 литра на 100 кл.в повече.....И както някой друг по-долу беше писал,че ако нямаш пари за крушки и акумулатор да не излизаш на пътя.....,Аз казвам-като неможеш да се опазиш на пътя,а така също да опазиш и другите учасници в движението без да си включил светлините ненужно-----НЕ ИЗЛ
отговор Сигнализирай
74

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ако отново има газова криза,ще те викаме да ни спасяваш!!!
отговор Сигнализирай
73
читателче
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
което го има!!!
отговор Сигнализирай
Новини