|
· Това посочва представително проучване на JTN, проведено през 2024 г.
· Под мотото „Свежестта си личи“ веригата разкрива детайли от потребителското поведение
Kaufland България е най-предпочитаното място за пазаруване при всички категории от свежа витрина с обслужване – колбаси, сирена, деликатеси, меса и риба. На второ място остават специализираните и кварталните магазини, а след тях се нареждат останалите вериги хранителни магазини. Това показват данните от национално представително проучване на JTN, проведено през 2024 г.
„Отчитаме все по-голям интерес към богатия асортимент от над 400 свежи продукти на витирините ни с обслужване. Над 1/3 от клиентите, посетили хипермаркетите Kaufland, са закупили поне един продукт от витрина с обслужване. Над 4 млн. бр. седмично е средният брой на касовите бележки, съдържащи покупка на поне един артикул от свежата витрина. Отговорността ни на лидер ни кара постоянно да инвестираме от една страна в гарантиране на процесите по качество, а от друга в предлагането на още повече свежи и качествени стоки на достъпни цени за нашите клиенти. Затова и стартираме кампанията „Свежестта си личи“, коментира Радослав Куртев, ръководител направление „Свежи храни и собствени марки“.
На годишна база най-голямата търговска верига отчита ръст в продажбите на почти всички продуктови категории, предлагани на витрината с обслужване. Най-голям е той за рибата и рибните деликатеси – 13%. Сирената и месото също регистрират увеличено търсене съответно с 5% и 2%.
През юли Kaufland България се превърна в първия ритейлър в света, който получи сертификати за качество от TÜV AUSTRIA за всичките си 66 свежи витрини с обслужване. Сертификатът за качество се издава в удостоверение на това, че процесите на експлоатацията на съоръженията отговарят на най-високите международни стандарти – безопасност на храните, качество на процесите, контрол на рисковете и гарантира 4-степенен контрол на качеството. Той включва проверка на над 150 критерия, сред които мониторинг на температурната верига, изненадващи проверки на витрините с обслужване, проверки чрез „тайни клиенти“, които избират продукти за „тест“ и изследвания на взетите проби в независими лаборатории.
В продължение на близо два месеца, Kaufland България ще предложи на клиентите си изключително атрактивни ценови предложения за артикулите от витрината си с обслужване. Те ще бъдат обозначени на свежата витрина с неонов етикет, като офертите ще бъдат публикувани и в седмичната брошура на най-голямата търговска верига. Свежите предложения за настоящата седмица може да видите тук. Лица на кампанията „Свежестта си личи“ са легендата на българския футбол Христо Стоичков и поп звездата DARA.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.