Чехия свиква голяма среща за автомобилите

Търси подкрепа за нови правила
9 мар 2023 23:30, Росен Стойчев
24
Чехия свиква голяма среща за автомобилите
Снимка: БГНЕС/EPA

Чехия е поканила министрите на транспорта от единадесет страни в ЕС на общ разговор, съобщи РТЛ.

Основна тема ще е новият закон, който опитва да спре продажбата на стандартни нови автомобили.

Още по темата
Поканени са представители на Полша, Унгария, Германия, Франция, Италия, Испания, Словакия, Португалия, Словения, Финландия и Румъния.

Очаква се потвърждение за присъствие. ЕС опитва да въведе забрана за продажба на нови автомобили на стандартни горива от 2035 г.

На този етап решението е стопирано, след като Германия поиска забавяне. Представители на Чехия обявиха, че искат промяна в новото правило.

От там няма да подкрепят правилото, освен ако не бъдат обявени ясни правила. Различни страни имат определени позиции по темата.

 


24
Още по темата: автомобилисрещаЕС
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
19
1
 
1
 
! Отговори
тесла преди 8 месеца
Само електрокари от тук насетне! А-маха!
18
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Електричките нямат бъдеще, ЕС ще го разберат по трудния начин, но автоиндустрията ще е унищожена.
17
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Дори и крайни мерки като тази няма да имат ефект за екологията и ще подпишат разпада на този съюз на кръвопийци.
16
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Много странно, да заменим не екологичните но практични ДВГ с още по не екологичните и не практични електрички, като искат електрички да ги оставят да се наложат сами.
15
0
 
0
 
! Отговори
Макуин Светкавицата преди 8 месеца
Макао-Мачао!
14
0
 
10
 
! Отговори
123 преди 8 месеца
Занимава ме следният въпрос: 1 нормална кола след десетина години все още струва около 1/3 от началната цена. И има пазар. Колко ще струва и кой ще си купи десетинагодишна електрическа? Т.е, купувайки си е-кола, се прощавам с парите си и ще си я карам до живот?!
13
6
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
До 8..много подредено беше при соца..два вида салами бяха подедени един до друг в магазина и два вида сирене също...и то само в по-големите градове...в някои села и магазини нямаше даже..
12
4
 
5
 
! Отговори
Гретан Тумбергов преди 8 месеца
Старите дизели които изкарват черен пушек трябва да спрът да минават ГТП иначе ГТПто трябва да спре да получава лиценз.
11
1
 
10
 
! Отговори
Име преди 8 месеца
А, каков става пак бря? Днес забраняваме, утре забавяме/разрешаваме/направо забравяме. Този ЕС е като жена - на всеки 5 минути друго мнение. Батерджиите така и не разбраха, че тяхното няма да стане. Нямате нито ресурса, нито възможностите, нито времето до 2035-та да обърнете пазара/тенденциите. Нямате основата и едва ли ще я имате. Опитват се да правят някакви "WOWефекти", но ще са безуспешни. Още малко ще се излъжат да изядат дървото на батерийните каляски и до там. Запомнете дизел->водород
10
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Технологична революция, без технология - поредната брюкселска екоталибанска простотия. ОК нека бъдат заменени ДВГ, но с по-добра технология или поне адекватна на нея. Електроавтомобилите имат огромни дефицити, повече от ясно е че те не могат да заменят ДВГ.
9
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
"Вече има телефони, зареждащи се за под 10 мин, и поддържащи 1800 цикъла при тази скорост. Скоро и автомобилите ще ги последват. " - Има два модела, дето уж са за 17 минути, ама ако условията са перфектни, инапе са по скоро 22-23 минути. И за твоя информация, натоварването там е много по-малко от това, което се получава в батерията на ел. кола. 1800 "цикъла" са маркетингова глупост. Автомобилите, тук не следва, а и водят, но откъде да знаеш?
8
18
 
1
 
! Отговори
Минаващ преди 8 месеца
Виждат, че са много назад с материала, дотолкова, че да не могат да излязат на печалба от електромобилите. Не могат да затворят веригата с батериите, и се опитват да лобират за отлагане на пълното електрифициране. Това, което изглежда не могат да осъзнаят е, че скоро никой няма да им иска мръсните, шумни, развалящи се таралясници. Вече има телефони, зареждащи се за под 10 мин, и поддържащи 1800 цикъла при тази скорост. Скоро и автомобилите ще ги последват. Само че, за съжаление ще са китайски.
7
3
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Защо никой не казва колко ще замърсяват батериите, а и къде ще ги изхвърляме. Поредното безумие е това с тези коли.
6
4
 
3
 
! Отговори
Batman преди 8 месеца
Дано до тогава светат да не съществува, че да няма губещи и печеливши.А да има равни...
5
13
 
2
 
! Отговори
Гошо преди 8 месеца
До Безумие еНяма скъпо ,щом Брюксел са казали ,изхвърляш замърсяващият автомобил и купуваш електромобил
4
3
 
27
 
! Отговори
Безумие е преди 8 месеца
Много скъпо излиза. Нова електрическа кола със средно добри параметри струва около 100 000 лева. Батерията и ще издържи най много 10 години. Който си купи втора употреба ще трябва в един момент даде поне едни 30 000 лева за смяна на батерията ако иска да кара нормално. После идва проблема със зареждането. Не е удобно да се пътува на дълги разстояния. Трябва да имаш втора кола с двг. Просто се обезсмисля цялото нещо. По добре си вземи една истинска кола и не се занимавай с глупости.
3
8
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
За Германия и Чехия автомобилния бизнес свърши . Бъдещето е в Метални части направени в Русия с евтин ток материали и данъци и китайски чипове софтуер и вътрешен дизайн без компромиси и пластмаса . Това е бъдещето а не ЕС .
2
2
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
До 2030 да ги били спряли след това, връщаме файтоните ли то ясно че електрическите автомобили за нищо не стават
1
1
 
26
 
! Отговори
Мда преди 8 месеца
Поканени са всички държави където има производство на автомобили.Предполагам всички.ще са против подготвяния закон.Този идиотия просто няма как да мине !