Пандемията от коронавирус е накарала 63% от българите да оценят значимостта на малките неща в живота

Ясното осъзнаване на важността на семейството, малките щастливи моменти и позитивната нагласа към ежедневието е най-важният урок от кризата
Спонсорирано съдържание | 18 дек 2020 16:50, Красимир Ангелов
Пандемията от коронавирус е накарала 63% от българите да оценят значимостта на малките неща в живота

Според национално представително количествено проучване на IPSOS България, проведено в периода 16-30 октомври 2020 г. сред 1000 участници, втората вълна на пандемията довежда до значителна промяна в нагласите и оценката към малките неща в живота на българина.

На въпроса "По какъв начин събитията от изминалата година, свързани с COVID-19, промениха Вашата нагласа към живота?", 69% от анкетираните споделят, че са осъзнали колко важно е семейството за тях, а 67% не крият оптимизма си за бъдещето, и че са  научили, че могат да са щастливи с по-малко. Висока оценка на малките моменти от ежедневието, които зареждат с положителни емоции, дават 64% от запитаните и приблизително същия процент от участниците (63%) свързват радостта от малките моменти със споделянето им с близки и приятели.

Пандемията от коронавирус е накарала 63% от българите да оценят значимостта на малките неща в живота

Данните от проучването показват видима промяна в наглaсите и поведението на българина в ситуации на прекарано време с роднини, приятели, отбелязване на поводи и празнуване. 54% от анкетираните споделят, че кризата ги е научила да празнуват големите събития по различен начин, защото въпреки отрицателното въздействие от
пандемията върху тях, ситуацията ги е направила по-адаптивни, креативни и благодарни за малките радостни поводи.

Моментите, споделени с приятели, като извор на позитивни емоции откриваме в посланията за 2020 г. на първата бира в България „Каменица", обичана марка от милиони българи от 1881 година до днес. Защото първата глътка „Каменица“ е за отличителния хмелов вкус, останалите – за да отпразнуваме малките моменти заедно.

В края на октомври "Каменица" даде старт на новата си комуникационна кампания, в която поставя темата за необичайното в обичайното. Кампанията е под надслов Каменица "Всяка глътка има история" и ще продължи и през 2021 година.


Спонсорирано съдържание