IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Лигава германка друг път


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
липса на контрол
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Ще се очудите като разберете колко хиляди българи получават заплати за да извършват контрол по заведенията, но естествено не го правят защото предпочитат да се гушат с рушвети. Просто народа ни е такъв-крадлив и корумпиран и за това сме на това дередже. Всеки народ си заслужава съдбата. Журналистите и те сега ли се сетиха за анархията в заведенията. Къде бяха досега? Спаха ли?
отговор Сигнализирай
20
чичо Гошо
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Ооо... това е продължение на "репортажа" на германката :)))) Безспорно има калташки заведения, както има добри и класни. Но да се фаворизира мнението на една гуспойца, с почти нулеви опит и впечатления е повече от нелепо.
отговор Сигнализирай
19
Тони
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Каквото и да си гоорим в България е пълно със заведения с отвратително обслужване. Върха беше следния разговор:- Колко дължа?- *** без бакшиша. За това са виновни най-вече собствениците. Като ти се оплачат от подобен индивид, директно заслужава да го изхвърлиш на улицата, а не да го защитаваш, все едно ти е дете. Има келнерчета, които се хвалят колко пари изкарват лъжейки клиенти. Има разбира се и заведения с перфектно обслужване.Може само да се надяваме с времето те да се увеличат.
отговор Сигнализирай
18
baykolu
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Още снощи, под статията за германката писах, че съм доволен от обсужването в България. Не е нещо невиждано, но е по скоро нормално. Сега си направих труда да разгледам внимателно снимката на тази статия. Какво забелязах?! Авторът е платил 1,50 лв за бира и 2,50 лв. за натурален сок. Е, нормално е при тези цени, да има такова обслужване! Няма как, да се заврете в най мизерното гаражче, пък макар и на центъра на Сл. Бряг и да искате обслужване като в Гранд Хотел Варна, примерно! В целия свят има категории, има заведения ....и заведения! Не разбирам защо, някой, който е останал недоволен от обслужването в евтино и непретенциозно кръчме, си присвоява правото да прави обобщения за всички български ресторанти?! Ако искате да ви обсужват нормално, покривките да блестят от чистота, сервитьорите да миришат на чисто, приборите да светят, и т.н. ходете по нормални заведения! По скъпо е, то това е положението! За всяко удоволствие трябва да се плаща!
отговор Сигнализирай
17
липса на контрол
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
какво са виновни сервитьорите, че в България няма държава и контролните органи не си вършат работата и не проверяват заведенията а се гушат с рушвети. Не може аз за 20 години ходене по заведения и ресторанти в България един път да не видя инспекция в някой от заведенията а в същото време да отида на екскурзия за два дни в Прага и там като отидох на ресторант станах свидетел на инспекция на ресторанта и как сервитьора там се обясняваше пред инспекторите защо е налял един пръст по малко сок.
отговор Сигнализирай
16
готвач
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
нищо ше те нахраниме тебе с кремкарамела специало за тебе колегата може да го предобри
отговор Сигнализирай
15
xa
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Tipichno komentari po bylgarski :) Shto da go promenqme kogato na nas ne ni prechi ili sme sviknali :) typa nacia eii :)Ich Stimmer zu Claudia!
отговор Сигнализирай
14
Vanko
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Какво му е провинциалното на Вроцлав?
отговор Сигнализирай
13
V
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
И постоянно са криви сервитьорките! Ще кажеш, че някой им е виновен все за нещо - култува реплика на сервитьорка : "кажи", "слушам", "*** поглед без грам дума" , говорити на "ТИ", ако нещо не е наред в поръчката започва излишно да спори с теб, да ти вдига нервите, ти виждаш, че не ти носят това, което си поръчал, ама пак спори, гледа да прибера там 1 ния лев бакшиш без да каже довиждане, веднага си тръгва и така. По цялото черноморие е така. Слабо управление и т.н
отговор Сигнализирай
12
Мариян
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Какъв заговор, какви пет лева. Сами сме си виновни. В сверата на услугите сме мноооого зале. Обслужващият персонал е винаги намръщен и сърдит. Точно хората, които получават заплати за това да те обслужат, те се сърдят затова, че ги "притесняваш" и им създаваш работа. Това е навсякъде, от сърдитите лелки из държавната администрация до отворените сервитьори по курортите ни.
отговор Сигнализирай
Новини