IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Електромобилите стават конкуренция на градския транспорт


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

45
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До Анонимен 59 - Практичното е до човека. Виж - Фиат 500 също е с 2 врати, но всяка втора жена е с такъв в Германия, а и доста мъже има. Аз лично все още чакам за 4 врато кабрио електрическо ... Не е нужно, да е винаги практично.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Анонимен 57 - Ок, ок, бъди черноглед балкански *** и живей в 18-ти век, щом ти отърва. Нищо не ви се харесва на скапаните ***. Само седите у кръчмята, пукате ракия и се оплаквате, колко ви е тежко, как всичко било против вас, но истината е, че сами сте си отговорини за всички нещастия.
отговор Сигнализирай
43
Робот
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Престанете да налагате на хората неща, които не искат, като ел. колите. Съсипахте ни от поръчкови статии.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
За ел колите първоначалната инвестиция е наистина висока. Иначе наистина за града е чудесен избор един малък електромобил - взех си втора употреба, за 1 година минах 10000 километра за 300лв (зареждам си го в гаража). С конкретните ме притеснява, че са с 2 врати (което не е практично) и цената - Мицубиши i-Miev струва около 25000 евро (а е технология от преди 12 години), с 4 врати е и не отстъпва много по пробег. Надявам се до началото на производството да свалят цените и да успеят да се наложат
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Ся чалгарите ще си сложат един меринджей чалгаджия и той ще си назначи приятелите връзкари от племето и хората ще разберат че с некадърни връзкари чалгари работа няма да стане и ще си отидат на бегом от където са дошли хахаха
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
И вместо да се радваме, че ще има повече работа, че ще има развитие, че ще може наши специалисти да работят и да се обучават, с възможността, да направим нещо за България след време, тука ревем, че автомобили, които са предназначени за изнасяне, не стават за пазара ни ... ем ок.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 52 - За след десет години, казвам че ще могат да си позволят маздата, когато от 60000 лева, е паднала на 6-7000 лева.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 49 - Отново - какво значение има това? Тези коли не са за нашия пазар. Никой не иска, да ги продава за наия пазар. Ако ще взимаш нов автомобил, тогава говорим за тези цени. Ако ще караш стар, то този разговор е безмислен. Никой не ти пречи, да си караш автомобила.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Тези коли не са за нашия пазар и подобни спорове са излишни. В България им едва 2 бързи заеадни станции извън София, така че не се притеснявайте - никой няма да се излъжи, да хаби пари за маркетинг у нас, камо ли да продава.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Анонимен 45 - Не точно. Не взимам толкова много, но вие пак сте простовати мякащи селeня. И не карам таралясник, защото съм с колело в града. Паркинга е 5000 лева на година, а работата ми е на 800 метра, магазина е на входа до нас, така че не изпитвам остра нужда от моторизиран транспорт, а ако вали, винаги мога да хвана автобуса, макар че с добро палто и чадър не е особено голям проблем.
отговор Сигнализирай
Новини