IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Електромобилите стават конкуренция на градския транспорт


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

55
БМВ,МЕРЦЕДЕС,АУДИ
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Тези електромобили щели да струват "само" 20 000 евра,а за двойно по- малко пари българинът може да си купи чистка нови Мони моделчета на Пежо,Рено,Киа, Фолксваген...Де е Киро на кирия...Харвардските *** за пореден път станаха за смях:)))
отговор Сигнализирай
54
Iordan Ivanov Geolog
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Единствено еко автомобили са тези на газ бутан пропан и метан със ТРАДИЦИОННИ ДОКАЗАНО БЕЗВРЕДНИ ЖЪЛТИ ФАРОВЕ>Новите автомобили вкл електромобилите са исключително жестоко вредни до милиарди пъти по вредни от тези на газ заради бели високо радиоактивни скенери режещи биосферната охрана.Скенерите вкл led,xenon,halogen ,lazer увреждат тежко Земята и биосферата. увредените обеми се пълнят с токсични газове.ЗАБРАНА ЗА ДВИЖЕНИЕ НА АВТОМОБИЛИ С ВКЛЮЧЕНИ ФАРОВЕ ДЕНЕМ ВЕДНАГА!!
отговор Сигнализирай
53
null
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Така че ако има евтин и редовен градски транспорт няма да има нужда от повече коли на пътя. Ще има коли които са извън града от недостъпни за градски и извънградски транспорт. На този чичо са му дали едни пари да ги говори тези щуротии. Зелените талибани в Европа накараха Германия да си спре атомните реактори щото били кофти и сега горят въглища и зависят от Руска газ.
отговор Сигнализирай
52
null
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Това с ел. колите се оказва една добре направена реклама от измамници. Най вече от най големият Елончо,но това е друга тема. Ако имаш 30 ел коли то това са 30 човека(шофира на колата)или ако са пълни колите са по 4 повече 120 пасажера.Но така имаш при един светофар едно малко задръстване. Ако тези хора са в автобус? Елончо не се интересува от нищо друго освен пари а неговите пари са от субсидии на американското правителство или хората. Сега и ние ли да се набутваме с милиарди за елколи?
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Нико 66 - Не забравяй, че Li-On батериите, бяха разработене едва в края на 80-те.
отговор Сигнализирай
50
Нико
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
2. ....Освен това, въпреки че е малка и евтина кола, съществува известен престиж да сме нация, която произвежда автомобил. Струва ми се, че все пак нещо е по-добре от нищо3. Като всяка нова технология в началото и тази е скъпа, но за недълъг период цената падна драстично въпреки повишаването на всички суровини със значителни темпове (особено металите, виж LME)
отговор Сигнализирай
49
Нико
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Толкова глупости отдавна не бях чел.1. В началото на автомобилостроенето ел. автомобилите са били абсолютен конкурент на ДВГ технологията. Поради икономически интереси и преследване на печалби от разработваненето на петролни залежи, лобито на петролните магнати надделява и елелтромобилите остават на заден план2. Всяка инвестиция в икономиката ни създава възможност за повишаване на стандарта, уврличаване на работните места, задържане на хората по родните им градове....
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Тоя още не е изтрезнял
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
И защо не се пише цената на тези автобили?Някъде пропетох, че ще е 20 хил. евро. Като вземем в предвид, че са и 2 местни... Бошлаф.Чудя се дали ще има кой да си купи изобщо от тях, а да станат конкуренция на градски транспорт може, само че на кого му трябва автомобил само за в града?
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Анонимен 30 __ 8часа х 4 автомобила на час х (365 - 104 ~= 250) = 8 000 годишно. Така, че дневното производство = 32 автомобила. Съгласно рекламата на великото производство в Интернет.
отговор Сигнализирай
Новини