IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Стимулира ли държавата старите коли да замърсяват въздуха?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
другият
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Евро-мевро, ала-бала, мръсен въздух, дизел... Незнам що всички се правят на убити лисици и не обяснят, че данъците в България са надути яко, администрацията е раздута колкото за две Холандии, а хората са на ръба на оцеляването и грам не се интересуват нито от експертите им, нито от въздуха, щото играят вече ва-банк и не знаят утре дали ще са живи и сити, пък камо ли да ти мислят за еко-норми и стандарти.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
За колата трябва да се плащат три отделни данъка. Данък собственост, примерно 1% от цената на колата както я определят застрахователите. Екологичен данък, според степента на замърсяване, като може да се използва и сегашната методика за намаление на данъка. Пътен данък, като процент от теглото на автомобила, умножено по коефициент нарастващ за тежките МПС. Например кола за 20000 лева, с Евро 3 и тегло 1800 кг, да плаща 200 лева данък собственост, 200 лева екологичен данък и 180 лева пътен данъ
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Този велик капацитет го знаем :)))) За тройка кебапчета с гарнитура и кана вино, чете каквото му напишете. Сега явно е на хранилката на вносителите на хибридни кошари.
отговор Сигнализирай
24
до 22
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
В Законът за местните данъци и такси пише как се плаща данък МПС. Прочети го и може би ще ти просветне какво плащаш.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
До Анонимен"Тия с бензинките ги е яд, защото не могат да излезнат пред дизел, а пък плащат същия данък!"Абе не ме е яд, че не мога да изляза пред дизела, а че зад него не мога да си отворя прозореца - вони, та се не трае.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До НеразбиркоАбе не знам колко разбираш и за какви отстъпки ми говориш, но който и данъчен калкулатор да отвориш, за която и да е община на България, данъкът на автомобила се определя според възрастта и конските сили, като колкото ти е по-стар автомобила (т.е. калкото по-вероятно е да замърсява), толкова данъкът е по-нисък.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Тия с бензинките ги е яд, защото не могат да излезнат пред дизел, а пък плащат същия данък!
отговор Сигнализирай
20
Неразбирко
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Второ, за замърсяването. Голяма манипулация е, че колите в България са големият замърсител. Големите замърсители са използването на твърдо гориво за отопление и в индустрията и неизмитите улици в населените места. Около половин процент от замърсяването в София през зимата беше заради колите, а тогава замърсяването с ФПЧ беше повече от шест пъти над допустимите норми.
отговор Сигнализирай
19
Неразбирко
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Поредният "разбирач", който е много далеч от истината. Първо за данъка. В случая има два данъка в един данък. Единият е данък собственост и колкото по-нова е колата, толкова данъка е по-висок и така трябва да бъде. Същото е и за мощността на колата. Другият данък е направен във вид на отстъпка от първия данък и е нещо като екологичен данък стимулиращ по-малко замърсяващите коли - тези с малка мощност и съответното пречистване на изгорелите газове. Затова, който си е купил нова мощна кола, плаща
отговор Сигнализирай
18
до 16
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Тоя "бабанко", когато пишеше в авто списания и вестници, сигурно още не ти е ставала чурката на кокалче (ако въобще ти става де)!
отговор Сигнализирай
Новини