В някои компании в зависимост от естеството на работа се правят така наречените планьорки – всеки ден или поне няколко пъти в седмицата. В повечето случаи срещите не са особено интересни, но въпреки това присъствието на служителите е желателно. Ако се чудите как да издържате по време на тези скучни офис срещи, ето няколко съвета:
1. Не говорете
Ако не искате да бъдете част от глупавите разговори по време на работните събирания, по-добре просто си мълчете. В повечето случаи, когато кажете нещо, то предизвиква ответни реакции и предложения. Може би всеки от вас е имал случай, в който е съжалил, че е предложил нещо и е удължил срещата до безкрайност. От друга страна – говорете само тогава, когато сте сигурни, че имате да кажете нещо смислено и полезно.
2. Пропуснете при нужда
Понякога е по-добре да не се появявате изобщо, ако мислите, че през по-голямата част от времето ще придремвате или най-малкото ще се прозявате. Какво ли впечатление ще оставите у шефа си? По-добре той да е недоволен от липсата ви на срещата, отколкото ядосан от нещата, които правите и лошия пример, който давате да останалите служители.
3. Проявете творчество
Погледнете на събиранията като разчупване на работната рутина. Може да направите много повече, отколкото просто да си седите на стола и да не мислите за нищо. Това е времето, в което трябва да наблюдавате хората, техните настроения и да излезете с нови идеи. Това е времето, в което може да се откроите на фона на останалите безсмислени, а понякога и глупави предложения.
4. Туитвайте
Ако не сте в конферентна зала или не седите на място, което може да отвлече вниманието на говорещия, може да туитвате най-запомнящите се реплики на вашите колеги. Не забравяйте, че всичко трябва да бъде на шега, така че ако не сте сигурни, че останалите ще разберат хумора ви, по-добре въобще не го правете.
Останалото прочетете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.