България и народът,жертва на "Великото Народно Събрание", докога?
Всички ние сме жертва на три думички: "Великото Народно Събрание".
Три думи, са капана заложен от именно такива депутати и същества, от който не можем да излезем десетки години:
ПРЕДЛАГАМ,
"Великото народно събрание" да се събере и вземе решение, с една единствена точка :
"Заличава навсякъде в текста на Конституцията думата "ВЕЛИКО".
Тогава нещата ще си дойдат на мястото и Конституцията може да се променя от легитимното Народно Събрание.
Заличавайки тази единствена дума, пада една жестока бариера, превръщайки ни в жертва на думичките:
"Велико народно събрание" и кърлежите, наречени български политици.
Важно е да бъде заличена част на чл. 153 от Конституцията.
Така ще се преодолее нереодолимата днес пречка,защото само Велико Народно събрание може да реформира съдебната система и всички структуро определящи части на държавната машина.
С отпадането на този текст ще се отнеме на политиците в бъдеще, да се крият зад това решение на Конституционния съд и под натиска на хората да правят реформите- например изборност на съдиите, отзоваване на депутати и др.
Помислете и прочетете останалото:
Помислете и прочетете останалото:
Натискът следва да бъде упражнен сега- преди да се разпусне това НС, което може с 2/3 мнозинство да вземе решение за свикване на Велико НС. Това е въпрос на 1 ден. В противен случай ще трябва да чакаме новоизбраното НС да събере 2/3- което е съмнително.
КРБ
Чл. 153.
Народното събрание може да изменя и допълва всички разпоредби на Конституцията с изключение на тези, предоставени в правомощията на Великото Народно събрание.
Чл. 157.
Великото Народно събрание се състои от 400 народни представители, избрани по общия ред.
Чл. 158.
Великото Народно събрание:
1. приема нова Конституция;
2. решава въпроса за изменение територията на Република България и ратифицира международни договори, предвиждащи такива изменения;
3. решава въпросите за промени във формата на държавно устройство и на държавно управление;
4. решава въпросите за изменение на чл. 5, ал. 2 и 4 и на чл. 57, ал. 1 и 3 от Конституцията ;
5. решава въпросите за изменение и допълнение на гл. девета от Конституцията.
Чл. 159.
(1) Правото на инициатива по предходния член имат най-малко една втора от народните представители и президентът.
(2) Проектът за нова Конституция или за изменение на действащата, както и за промени в територията на страната по чл. 158 се разглежда от Народното събрание не по-рано от два месеца и не по-късно от пет месеца след внасянето му.
Чл. 160.
(1) Народното събрание решава да се произведат избори за Велико Народно събрание с мнозинство две трети от общия брой на народните представители.
(2) Президентът насрочва избори за Велико Народно събрание в тримесечен срок от решението на Народното събрание.
(3) С произвеждането на избори за Велико Народно събрание пълномощията на Народното събрание се прекратяват.
Чл. 161.
Великото Народно събрание приема решение по внесените проекти с мнозинство две трети от всички народни представители на три гласувания в различни дни.
Чл. 162.
(1) Великото Народно събрание решава само тези въпроси от Конституцията, за които е избрано.
(2) В неотложни случаи Великото Народно събрание изпълнява функциите и на Народно събрание.
(3) Правомощията на Великото Народно събрание се прекратяват, след като то се произнесе окончателно по въпросите, за които е избрано. В този случай президентът насрочва избори по реда, определен със закон.
Чл. 163.
Актовете на Великото Народно събрание се подписват и обнародват от неговия председател в седемдневен срок от приемането им.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.