IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дания към всички в ЕС: Откажете се от бензина и дизела


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

120
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Дания към всички в ЕС. Откажете се от живота си. Скочете от осмия етаж . След като не остане никой на земята ще бъде чисто и прекрасно.
отговор Сигнализирай
119
Mithcreator
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Всичката Мара втасала се наредила до Дания да я подковават.Мит 1 батериите. Като си толкова умен що не си купиш "рециклирана" батерия. То за компютър няма, той за автомобилна говори.Мит 2 зареждането. Ти колко пъти на ден си зареждаш телефона, лаптопа? Какво остава за автомобил?Мит 3 пробегът. Ти ми дай пробег и живот на бстериите когато навън е -25оС и когато навън е 40 оС.Мит 4 цената. Ти ми кажи колко струва един електромобил, който има функция единствено да пренесе *** ти до Центъра
отговор Сигнализирай
118
Собственик на дизел
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Замислете се колко заплати на година отиват само за поддръжка на автомобила ви?Ремонти, масла, горива, данъци, винетки, каско?, гуми, паркинг... ... и колко от тези разходи изчесват с електрическите автомобили.Но електрификацията пречи на много монополисти и затова с всички сили се опитват да забавят навлизането им:- Автодилъри- Бензиностаннции- Добив и доставка на горива и масла- Сервизи- Таксиметрови компании (с развитието на автономията)- Други автомобило производители- и т.н.
отговор Сигнализирай
117
Mythbuster
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Мит 3 - Екетрическите автомобили са скъпи и се зареждат бавно... и да, и не!Скъпи са само за стандарта на България. В момента цената им е колкото един автомобил с ДВГ. Ако погледбнете само няколко години назад, картинката не беше същата. Цената им продължава да се оптимизира с нарастване на производството (ДВГ все пак или 100 години предимство в масовото производство).Зареждането на 500 км. пробег в момента става за около 20 мин. С течение на времето тази скорост ще се подобрява.
отговор Сигнализирай
116
Mythbuster
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Мит 2 - Батериите замърсяват повече от ДВГ... още по-големи глупости.Тази статия/новина беше разбита още преди няколко години, но това не пречи на медията да я повтаря. Батериите се рециклират на почти 100%. След като екефтивността им стане недостатъчна за превозни стедства, те се приспособяват за съхранение на енергия за домове или покови станции. В момента технологията има позволява да изминат 1 милион километра с деградация не повече от 10%. Цената им продължава да спада значително.
отговор Сигнализирай
115
Mythbuster
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хората ли ги мързи да прочетат малко факти и да се огледат или медията промива мозъци?Мит 1 - ДВГ е по-ефективен от Електрическите централи...? Пълни глупости.ДВГ е най-неефективното средство за произвеждане на енергия и движение. КПД на обикновен двигател е около 20% (за сравнение електрически двигател + батерия, в най-лоши условия - 80% КПД), а електроцентрала - зависи от източника на енергия, но е в рамките на 60%.
отговор Сигнализирай
114
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Да се ама няма да стане да си купиш електричка на старо, защото батериите имат по къс живот от ДВГ. И тогава само самоанците с конете ще се движат в бг.
отговор Сигнализирай
113
Истината
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Светът е сбъркан така че изобщо не ми пука за климата всичко било то и самото съществуване е плод на някаква случайност.Никакъв смисъл няма човек да се бори с каквото и да било нищо няма да се промени.Ние сме само статисти в зле скалъпен филм.
отговор Сигнализирай
112
Скептик
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Ами ние що демонтирахме жп-то. То имаше линии навсякъде до всеки град. И електровози. И товарни композиции по 100 вагона. Кофти работа, че и се разорихме с тези магистрали. Нали щяхме да качваме тировете на вагони. Що стана? Да бяхме свършили това и нямаше да ни трябват толкова асфалтови пътища. И щяхме да си караме дизелите спокойно.
отговор Сигнализирай
111
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 1357Тротинетки.
отговор Сигнализирай
Новини