IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

ЕП забранява стандартните автомобили


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

96
Крундел
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До БобиСилиций се добива от кварцов прясък с алуминотермия, т.е. пясък и алуминиев прах, запалени с магнезиева лента, както и флюс за втечняване на шлаката, резултата е кристали силиции, които се разтварят в солна киселина и се получава силан, който се разпада термично върху силициева подложка на силиций и водород, след това се топи зонно в инертна атмосфера докато се получи чист силиций 99.99999% което е изключително трудно и енергоемко, не случайно само тайван ги прави в момента.
отговор Сигнализирай
95
До никк
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
И за какво са ни соларки като ще ползваме други източници?Като тия източници могат да произвеждат ток 24 часа в денонощието. Безумие е да ползваш централа за производство на ток само през нощта, като можеш да я ползваш 24 часа.
отговор Сигнализирай
94
Никк
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
АЕЦ-а, други ВЕИ, внос на Ел енергия.
отговор Сигнализирай
93
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Тука не става дума за екология приятели :) : За да се произведе една 100-киловатчасова батерия, каквато е нужна за съвременните електромобили с пробег 300-400 км, се изразходват изкопаеми горива с въглероден отпечатък от 15 до 17 тона. Това е еквивалентът един среден седан с четири врати да пропътува 150 000 - 200 000 километра.
отговор Сигнализирай
92
Тенгри кан
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Мога само ви каа, че дотогава Путин ша е влезнал в България и всички ще карат Лада Нива;))) т.е. ДВГ;)))
отговор Сигнализирай
91
Крундел
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До АнонименТо неправилно зареждане няма всъщност, освен ако не му пъхнеш 220 волта, има контролер известен като БМС(BMS, battery management system), който управлява заряда/разряда на батерията.Проблемът е в програмировката - как точно се зарежда/разрежда и термичният режим, т.е. дали се зарежда бързо със силен ток за всяка клетка и дали се разрежда докрай, както и дали прегрява.Казано просто - слагаме евтини компоненти и ги "надуваме" докато постигнем показателите, които рекламираме.
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Няма да стане. За батериите е нужен никел и литий. Никел се добива само в Русия, а литий неясно къде. Производството на батерии е далеч от екологията. След кризата в Украйна един автомобил с ДВГ е скочил средно с 1000 евро, а електромобил с 3000. Всеки да мисли и да си прави изводите.
отговор Сигнализирай
89
До никк
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Тия фотоволтаици произвеждат ток САМО през деня.Нощно време какво правим тогава ?
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
Йосарян, едно време на площадката играхме. Сега където и да минеш има кола на някой бордюр. Така че е в реда на нещата 1 семейство да използва 1 кола за всичките си нужди, а не всеки член сам в кола. Мантрата, че автомобила ти давал свобода приключи. Има други видове транспорт. Сутрин между 7 и 8 и вечер 17 и 18 в квартала е като някой натоварен булевард. Обаче никой не ме пита дали искам да дишам.
отговор Сигнализирай
87
Никк
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Пропускате 2 неща - едното е развитието и подобряването на батериите за автомобили. Другото е развитието и подобряването на възобновяемите енергийни източници - имам предвид фотоволтаиците, които произвеждат ток от слънцето
отговор Сигнализирай
Новини