IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Фолксваген, Мерцедес…. Как старата германска слава залязва


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
Слав Караславов
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Проф. Дуденхьофер е ценен като голям експерт в своята област, в интервюто пред ДВ той обаче посочва само един от проблемите за западането на отрасъла. Подкрепям становищата на някои от по-долу изказалите се колеги, че качеството на под слогана Made in Germany предлагания продукт все повече се отдалечава от представите на потребителя. Все по-често се налага автомобил. гиганти да връщат от пазара цели партиди за появили се дефекти. Един бивш президент на ФВ го грози затвор заради дизеловата афера
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 15
До 22ОТ Голф 2 са произведени сигурно 60-70 милиона бройки.А от ладата колко? 2 милиона дали има?Та явно Светът не мисли като тебе. Което не значи, че твоето мнение не е важно...за тебе си.
отговор Сигнализирай
23
Каршермен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
Според мен бъдещето е на каршеринга!
отговор Сигнализирай
22
Ваш Баце
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Да ама пък изгряват българските автомобилостроители.
отговор Сигнализирай
21
До 14
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Каршеринга няма да стане от раз. Постепенно. Днес много хора имат коли и няма смисъл от шеринга, но утре като се замислиш колко ползваш колата и колко плащаш за това ще видиш, че каршеринга е по-изгоден. Постепенно като се появяват повече коли за шеринг ще има и повече клиенти. В момента също имаш каршеринг, но се нарича рент а кар и не е много удобен. Въпреки това процъфтява. Авто производителите ще са принудинени да спрат продажбите на коли да започнат да ги шерват. В ИТ на това му викат Облак
отговор Сигнализирай
20
до До 2-Сталин
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
има нещо вярно в написаното от теб, но самите италианци са призналу че от всичките лицензни версии на фиат 124 в Испания, Турция, Ю Корея ,руската се оказва на добра. Между нова Лада 2106/7 и нов дървен голф 2, взимам ладата без да се замислям, все пак бъбреците не да за ден два. И друго от 10 години никой не произвежда класики в Толиати, там вече се разпорежда Рено/Дачия като Лада
отговор Сигнализирай
19
гого
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
нещо заглавието пак не отговаря на съдържанието. Това че някой се оптимизира какво общо има с тръпката на феновете на марката по магистралите....смеххх за кой ли път
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Дойде времето на тунингованите електрокари и затова. Скоро ще им дойде пак времето - ще трябва да пренасят батерии, че влаковете няма да смогват.
отговор Сигнализирай
17
До 2-Сталин
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 12
Жигули в Европа с името Лада Това е развален ФИАТ-124,кола на годината 1966 от Италия.Руснаците получиха лиценза през 1970 и почнаха да го произвеждат в гр.Толиати,та до днес. Ти на колко годинки си бе Сталин?
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
До Асен ИлиевТочно тези дни си включих подгряването на седалките и ми беше много гот.Що си против него?Колата ми е за 800лв на месец.
отговор Сигнализирай
Новини