IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

За Лиляна драма няма, само леко слягане по "Тракия"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

141
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
koq magistrala ste pusnat be REZNI LENTI4KA SAMO MOJE D ASE HVALI A PAK KAKVO STROI I KOI GO STROI I KAK NQMAM DUMI ,NAKRAQ SHTE NAPRAVI NQKOLKO SKAPANI MAGISTRALKI OT PO 20 KM DO KATO SI ZAPALISH CIGARTA I SA SVARSHELI KADE OTIDOHA 4 MILIARDA KADE ???????? SOFIQ METROTO LI KAKVO ME GREE E MEN TOVA TE I KOMUNISTITE PREDI TQH BEHA TAPACI I LAPA4I NA KINTI AMA TIQ SA POZOR ZA BALGARIQ TOLKOVA NEKADARNO PRAVITESTVO NE E IMALO ,....DA JIVEEE CIGANIQTA NA CVETANOV
отговор Сигнализирай
140
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Леко слягане е нещо като леко бременна, така ли г-жо Павлова?Но май след това имаше и лаф много бременна, да не стане така и със слягането на магистралата!!!
отговор Сигнализирай
139
Smurf
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Абе то магистрала Люлин също нещо не успя да годиняса без да започнат проблемите. Миналата седмица ходих до Перник , и на първия мост преди възела на Драгичево , вече бяха почнали да отнемат горния слой асфалт в крайното платно, но се маскираха все едно монтират осветлението на моста. Също имаше и доста свлечени земни маси по откосите даже на места аварийната лента беше затрупана , и *** с лопати трескаво изгребваха. Така че качественото строителство на Герб може да се види още сега
отговор Сигнализирай
138
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До 168Само не ми казвай, че Боко е построил магистрала Люлин, това че е прерязал лентичката не значи че той я е построил.Апропо от Младост в посока Перник през магистрала Люлин ли минаваш?
отговор Сигнализирай
137
Водещ инженер-
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Лазар Лазаров - След завършване на висшето си образование започва работа като водещ инженер по асфалтополагане в Автомагистрала "Хемус" ЕООД. Трудов стаж 0 г. водещ инженер!?! Водещ инженер с нулева практика = гола вода!
отговор Сигнализирай
136
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Лазар Лазаров е роден на 2 октомври 1969 година в София. Завършва през 1995 г. Университета по архитектура, строителство и геодезия, специалност "Пътно строителство".Научен сътрудник е l-ва степен при Научен съвет - УАСГ.След завършване на висшето си образование започва работа като водещ инженер по асфалтополагане в Автомагистрала "Хемус" ЕООД. От 09.08.1995г. работи в Централната лаборатория по пътища и мостове, понастоящем Централен институт на пътните технологии, национални и европейски норми и стандарти - специализирано научно звено на агенцията.Заемал е последователно длъжностите Научен сътрудник III степен и II степен по повърхностните качества на настилките , началник на сектор, началник на отдел "Конструктивни качества на настилките", "Пътни конструкции и геотехника" и от 05.10.2007г. е директор на Централния институт на пътните технологии, национални и европейски норми и стандарти .Женен е, с три деца.След завършване на висшето си образование започва работа като водещ инженер по асфалтополагане в Автомагистрала "Хемус" ЕООД. Трудов стаж 0 г. водещ инженер!?!
отговор Сигнализирай
135
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 18
Давайте лузърчета и хейтърчета плюйте на воля.След няколко месеца ще ви затворят устите с пускането на магистралата.Така плюхте и за Люлин а сега мълчите.По-добре ли ви е, като няма пътища и не се прави нищо.
отговор Сигнализирай
134
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
GLEDAH E ZA SANIRANETO SHTE E SASHTOTO KATO MAGISTRALITE ZAEM OT 2500 SHTE SE PLASHTA PO 34 LEVA NO IMA EDNO NO ZAEMA NQMA DA E 2500 I INTERESNO I KOQ BANKA GI OTPUSKA PARITE VSI4KO E TAKAVA SHEMA NA GROB 4E SHTE STANE GOLEMIQ BATAK .I SE 4UDQ TOZI TOLSTOLOP KAKVO RAZBIRA OT MAGISTRALI I SANIRANE DORI SE POQVI I VINETU I KAZA UBEJDAVAITE GI DA TEGLQT KREDITITE DA AMA NE
отговор Сигнализирай
133
инж
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Тая чувала ли е за техническа спесификация, става смешна. Има нормативна уредба, която ако се спазва не би трябвало да се получават такива повреди. При тази ниска стойност на км ми е чудно как ще я довършат. Асфалта за няколко месеца от 100-лв/т -сега е около 300лв/т.
отговор Сигнализирай
132
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
слягане, а не нагъване... бе както и да му викат, все е резултат от некачествена работа и некачествени материали... не напразно са богати и проспериращи държавите, в които обичат да казват "евтиното излиза прекалено скъпо"
отговор Сигнализирай
Новини