IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мерки отпреди 20 г. възпитават бъдещи шофьори?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

74
instruktor
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Я да сложим камери който заснимат учебния процес тоест 31 кормилни часа на всеки курсист,и да видим колко от колегите ще си сменят професията или кой ще скочат срещу тази промяна,а тогава да видим ще има ли такива "инвалиди" по пътя ама няма да стане защото ......... в БЪЛГАРИЯ корупция няма нали???
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
а няной НЯКОГА виждал ли е ***(турчин)в учебна кола
отговор Сигнализирай
72
instruktor
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
за 350 лв,80 часа теория?и 40 часа практика на нов автомобил?Че как да стане бихте ли ми обяснили?Имам малък учебен център какво,ще остане за мен,колите,заплати и други разходи, хора истината е, че няма контрол нито по пътищата,нито за обучението елате в ГАБРОВО има фирми който ще ви барнат такава цена за 10-13 часа че ще станете наистина "отлични" шофьори,ама те неса виновни защото контрола го няма,и няма да го има
отговор Сигнализирай
71
косатка
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
.. да имат много здраве от БАС , за 350 лв никой няма да предава 80 ч теория и около 40 управление. Че какво си плаща курсиста...?-гориво,нерви,риск,или какво.? Те да вземат да измислят закон за "куповачите на книжки", че се избиха и невинни убиват.Според мен , след произшествие ,да го изпитват дали може да чете и ако не може, да не му връщат книжката...!Всички *** не могат да четат и как са взели изпита..?
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Причината за катастрофите по пътищата е че няма абсолютно никакъв контрол от КАТ.Трябват по-солени глоби и масово отнемане на книжки.Никъде в страната не се спазват ограничения и елементарни правила.
отговор Сигнализирай
69
ненчо
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Само горивото за един кормилен час е 5 лв. ? Да прибавим масло за двигателя, филтри , гуми , сервиз, , данъци и такси, поне 15 000 лв. за пет години за нова кола , заплата за инструктора и други разходи ?Печалбата на фирмата ? Един практически час е на стойност повече от 20 лв. ? По норматив са най-малко 31 практически часа, а допълнитено има 40 часа по теория ? Тези 350 лв. са само за зарибяване, после идва секирата ? Това е нарушение правата на потребителя да знае предварително крайната цена ?
отговор Сигнализирай
68
joro
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Ние сме уникални в обучението и изпитването ? По света се гледат интересите на потребителя ? Ако желае 10 часа, ако желае няма да ходи на теория, ако желае 100 часа ще си вземе, но по свое желание ! Щом не е подготвен, ще отпадне на изпита и няма да получи свидетелство за правоуправление ? След като не харесват шофьорите, да се сърдят на тези които са измислили начина на провеждане на изпитите ? Да се сърдят на изпитващите които дават "книжките" ? Инструкторите не дават "книжки " ?
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
"Черен дижБ е винаги с предимство!" :) Няма червено, няма зелено! Няма ляв завой, няма дясен! Събобразявайте се малко...
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Масова заблуда е, че окачването на кръстче на огледалото за обратно виждане прави шофьора безсмъртен и му дава възможност да изпреварва без видимост. Или пък да кара в насрещното на еднопосочни улици. (видяно някъде в twitter)
отговор Сигнализирай
65
анонимен
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
на червено се спира ,жълто се подготвя ,на зелено се минава ,правилото на дясно стоящия при кръстовище с равнопоставени пътища без знаци и не на последно място, МИГАЧА НЕ ДАВА ПРЕДИМСТВО ПРИ ЗАВИВАНЕ или ПРИ СМЯНА НА ПЛАТНО
отговор Сигнализирай
Новини