IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мерки отпреди 20 г. възпитават бъдещи шофьори?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

44
Ивайло
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Лично според мен проблема е от прекалено многото коли на пътя. Станаха много достъпни и сравнително евтини. Сега за 1 000 лв си купуваш някоя бракмичка на 20-на години и няма ядове щом си платил гражданската, данъка, винетката и си минал технически преглед. Това последното понякога си е жива магия. Документите наред колата не е! Другото което според мен трябва да се направи е на младите и неопитни шофьори от по-възрастните. Моя баща беше на дясната седалка в първите ми 1500 км!
отговор Сигнализирай
43
шшш
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Има само и единствено точно 2 правила по пътя:1. Правилото за десностоящияи второто е НЕПИСАНО : "НЕ ПРЕЧИ ПО НИКАКЪВ НАЧИН НА ДРУГИТЕ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО"Не скачайте веднага: Светофарите важат еднакво за всички, така, че не би трябвало да се разглеждат по-специално, а всички останали знаци са само пожелателни и предупредителни, стига да не нарушават правило 1 или 2.Помислете малко и ще видите, че съм прав. :)
отговор Сигнализирай
42

преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Аз смятам, че преди теоретичната и практическата част, кандидатите за шофьори трябва да бъдат отсявани по още няколко критерии:- ниво на интелигентност (поне над 85)- бързина на реакциите - установяване на психическото състояние. нерваци и агресивни типове изобщо не трябва да бъдат допускани до курсове.Мисля, че при такава отсявка, количеството ПТП-та ще бъде намалено драстично.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Един колега, поради липса на кола в Б-я се научи да кара (служебната) кола в Европа. Всички го предупреждавахме да не се позовава на опита си от Европа, защото по българските настилки сцеплението на гумите е нулево. Ноо, не се вслуша и още първата седмица в Б-я се "надена" на един отзад, за щастие без много сериозни последици.
отговор Сигнализирай
40
Слен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Не теория, а практика трябва да има. Видях миналата година как ги учат сега. Един завой не могат да вземат. За какво се плаща на инструктори, като после истинският курс го провеждахме в домашни условия.
отговор Сигнализирай
39
шшш
преди 14 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Пълни глупости!!! Има 5-6 важни знака и 5-6 абсолютно важни правила (повечето даже незаписани в закона) и това е! Всичко друго са пълни глупости. Цялата теория се учи за 1 час, НООО после ШОФИРАНЕТО - тук отиват месеци и години а доста хора никога не се научават.
отговор Сигнализирай
38
никола
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
И какви са основите и смисъла на ЗДП:да се кара безопасно за всички.То това и без закон трябва да ни е ясно..какво толкова има да се мъдрува...Самопрактика му е майката и то в натоварените улици на София..Практика до припадък,до като не му затреперят краката върху ***....После е много по лесно като излезе сам да кара..
отговор Сигнализирай
37
9.11
преди 14 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Изкарал съм книжка 94 г. Имаше теория и полигон(6 часа), кормуване 19 часа градско и 40 км извънградско. Полигона се състоеше от: змейка назад между колчета, естакада, паркиране назад м/у две коли(т.н. софийско паркиране), паркиране назад, влизане и излизане от квадратен гараж, тунел. Тези упражнения са необходими и наложителни за водача, защото утрешния ден ще му трябват в реални условия. Ако не ги знае, тежко и горко. Освен това трябва да се учи що е скорост и спирачен път, дистанция и др.
отговор Сигнализирай
36
АЗ
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
на път широк колкото 2 български магистрали има място за всеки и за бавно каращия и за бързо каращия а не тук да се пъплим по пътища където 2 коли едвам се разминават и светофарите да светят 15 секунди зелено и после 60 секунди червено и всеки да бърза да мине през тея 15 секунди и половината минават на червено
отговор Сигнализирай
35
АЗ
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
проблема до голяма степен е и до големия брой автомовили и какво сравняват с преди 15 години когато на 15 4овека е имало 2 автомобила а сега на 2-*** има 1 автомобил? Второ пътищата ни не са пригодени за толкова много коли затова стават и много катастрофи по кръстовища и тнт! Давам пример в САЩ има учебни автомобили но може да се учиш и на собствена кола и после отиваш на изпит само и започват да карат от 16 годишни и няма толкова катастрофи макар че колите са им мощни защо е така? Ами защото на
отговор Сигнализирай
Новини