IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Над 70% от колите у нас са над 15-годишни - ще станем моргата на Европа


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

132
Статистик
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
То се вижда, че масово старите дизели с изтърбушени катализатори бълват след себе си мизерия...
отговор Сигнализирай
131
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Кажете нещо и за нивото на пътната инфраструктура. Даже една Дачия да взема вече е 30 бона най-базов модел и не може да си изкара гаранцията по тия стълбища къде ги караме... Отделно ще я чакам 3 години да я сглобят като Лада по соца...
отговор Сигнализирай
130
Име
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Проблема е по-скоро не, че колите са стари, а че не се поддържат. То не може, без дасе поглежда съвсем. Един познат изобщо не си гледал водата и после му заминала гарнитурата, главата на двигателя.... И после старите коли били виновни. Немците имат автомобилна индустрия и изкуствено стимулират търсенето на по нови коли, да движат индустрията, но това е за сметка на потребителя, плаща повече, отколкото е нужно.
отговор Сигнализирай
129
До Чад
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Ако си чичко Паричко естествено, че е по-добре нова кола.Ама ако я вземаш на лизинг или със заем,които ти натоварват бюджета, по-добре кола на старо.
отговор Сигнализирай
128
Рамбо
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Немските чичаци благославят България, че без нашия пазар няма как албанските автокъщи да им плащат по 2-3 бинки за стария волкс, който иначе го биха дали за скрап.
отговор Сигнализирай
127
Чад
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Българан брани най-много домашната парцуца и старата талига. По-хубави от тях няма, а новото е за балъц.ите
отговор Сигнализирай
126
Име
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
В германия например доста хора избягват да си купят чисто нова кола, особено първата година цената пада рязко - пък си е почти нова. И те си правят сметката. Чисто нови се купуват като фирмени коли, или на лизинг - хора с по-високи доходи или които нямат възможност да ремонтират сами. При тях ремонтите в сервиза струват двойно и тройно, сравнени с бг. При нашите по ниски цени си струва и по-стара кола. И не ми казвайте, че един мерцедес до 8 години е качествена кола, и след това изведнъж трошка
отговор Сигнализирай
125
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Карам кола,произведена 2009г.Т.е на 14 година.Купих я преди 5 години за 10 бона и не съм правил ремонт, само сменям масло. И я карам по 20 хиляди км на година. И от какъв зор да се набутвам за нова кола. Номерът при покупка на автомобил на старо е да се купи някоя не толкова престижна марка като цената е доста по-евтина от аналогичен автомобил от престижна марка.
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До 132 - В моя случай често са пубшични данни а политици и хора извършели престъпления, чиито имена не биват разлривани тук ... Няма нишоннезаконно в това, впрочем :)
отговор Сигнализирай
123
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До 133 - Първо синът ти беше на 18, сега изведнъж ти помагал от 15 години по фирмите. Сега ще му купуваш кола, която предполагам е много скъпа и шикозна (не се интересувам от автомобили), кето с оглед на цените на образованието в България и повечето страни от Европа, фактът че имате успешен бизнес (как се казва фирмата?) ме навежда на мисълта, че не е "или или" ситуация. Ако синът ти е тошлкова умен, би трябвало да е осъзнал този факт. Вероятно или лъжеш или синът ти те манипулира емоционално.
отговор Сигнализирай
Новини