IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Поскъпването на билета за автобуса – оправдано


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

32
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Със средната заплата преди 1989, след всички задължителни удръжки, на човек му оставаха пари за колкото 3000-4000 билета, което се менеше през годините.Със средната заплата през 2015 година, след удръжките, на човек му остават пари, колкото за 450-500 билета. Със новата цена от 1,60 за билет, през 2016, ще имаме пари за около 380-400 билета.С абонаментните карти е подобно.Напред към светлото капиталистическо бъдеще!Ура-ура-ура!
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Браво на Фандъкова - само геноцид за това проЗДо племе, което я избира непрекъснато. До дупка.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
От 26 години градският транспорт в София е в една спирала към дъното.Нещата се повтарят, но закономерно следват едно от друго.Примерно:Увеличава се цената за пътуване --> намаляват пътниците --> разреждат транспорта --> ново намаляване на пътниците заради разредения транспорт --> закриване на някои "неефективни" линии --> намаляване на пътниците --> увеличаване на цената за пътуване --> и т.н. в същия кръговрат.
отговор Сигнализирай
29
!!!
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Предвиждам сериозен ръст на печалбите на търговците на велосипеди
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Казано в прав текст им трябват пари за да платят за обществената поръчка за китайски автобуси спечелена от Гриша Ганчев + комисионите
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Цената на билета трябва да е 50ст.и да има само качване от предната врата или постоянна контрола а не инцидентна.Така ще има най-голяма събираемост на средства.Знаят го много добре,но не го правят заради шведите които при всички случаи пътуват гратис.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
А с колко ще намалее пътникопотока? А какво направи ЦГМ, за да привлече повече клиенти, има ли един проведен разговор с училищата, за да има сутришни автобуси за учениците, а с колко от големите работодатели има проведени разговори за поемане на транспорта на служителите им, а по какъв начин се работи с хотели, хостели, със забележителности и т.н.. Самото увеличение ще доведе до още по-малко пътникопоток, т.е. до нужда от още по-голямо увеличение. И на каква база се смятат разходите на ЦГМ.
отговор Сигнализирай
25
против мафията
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Софийскит автобусен транспорт се превърна на Топлофикация София т.е на М.А.Ф.И.Я.
отговор Сигнализирай
24
Шофер
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Не е оправдано, защото взимат от нашите данъци независимо дали използваме или не транспорта!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
60 % увеличение е по-висока хиперинфлация и от кризата при Виденов и Виденов веднага компенсираше заплатите и пенсиите, а сега от Борисов никаква компенсация. Щом растат цените, значи и заплати и пенсии трябва да се индексират с 60 или 70 %.
отговор Сигнализирай
Новини