Като гледам всичко е направено да обслужва банките, които дори не са български.
отговорСигнализирай
27
Сарказъм Радомирски преди 2 години
390
Искам да видя как в пиков час на "Плиска" всички пътници ще се качат и регистрират преди автобуса да е потеглил... Простотията е до гроб!
отговорСигнализирай
26
Случаен минувач преди 2 години
240
Има една банда проверяващи: двама тулупа и три непогледнати от мъж дебелани, от години раздават шамари и джобят пътниците. Тези сега ще са най-доволни.
отговорСигнализирай
25
Анонимен преди 2 години
233
Организацията на градският транспорт в София сериозно се влоши в последните 17 години. Лично мен това ме накара да спра да го ползвам.
отговорСигнализирай
24
Анонимен преди 2 години
266
Принципно градският транспорт на София трябва да е безплатен за всички.
отговорСигнализирай
23
да преди 2 години
241
откъде накъде ще ми ползват данните от пътуването безплатно?
отговорСигнализирай
22
Анонимен преди 2 години
140
Тези,които по цял ден уж се карат за народа,защо не взимат пример от Германия. 49 плащат за карта която ползват в железниците/без берз и експрес/ ,автобусите и метрото .
отговорСигнализирай
21
Факт преди 2 години
232
Градският транспорт в София е много скъп, много нередовен, с много лоша честота на движение, с много лошо определени линии за движение и разбира се в много лошо състояние на превозните средства.
отговорСигнализирай
20
240 лева преди 2 години
222
Дванадесет месеца по 20 раб.дни/усреднено/ е равно на 240 дни.Ето толкова би трябвало да струва ''евтината'' годишна абонаментна карта.
отговорСигнализирай
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години