.....КАПИТАЛА ПОД КАКВОТО И ИМЕ ДА СЕ СКРИЕ ВИНАГИ ЗАПАЗВА СЪЩНОСТА СИ ..... ТЕ /упавляващите капитала/ ЗАЛОЖИХА НА КОМУНИЗМА И СПЕЧЕЛИХА НЕВЕРОЯТНО ОТ РАЗРУШАВАНЕТО МУ....РАЗБРАХА /или отдавна знаят/ ЧЕ ТАЯ СХЕМА РАБОТИ И ГО ПРИЛОЖИХА В ОБЕДИНЯВАНЕТО НА ЕВРОПА....... ЗА ДАПОСЛЕДВА КОВА КОЕТО СЕ СЛУЧИ СЪС СОЦ-ЛАГЕРА .... СЕГА СЛЕДВА ОБЕДИНЯВАНЕ НА USA , КАНАДА И МЕКСИКО....УКРУПНЯВАНЕТО СЕ МАНИПУЛИРА ПО ЛЕСНО...... ЩЕ ПОСЛЕДВА И ОЩЕ ...... НО ВИНАГИ ПЪРВО ТАМ КЪДЕТО Е ЖИВО ХРИСТИЯНСТВОТО ПОД КАКВАТО И ДА Е ФОРМА И ИМЕ......ПО ТРУДНИЧКО ЩЕ ИМ БЪДЕ СЪС АЗИЯ...... НО И ТАМ ОТДАВНА СА СТЪПИЛИ РОКФЕЛЕРОВИТЕ БАНКИ.......И КАК ТРЯБВА ДА СЕ ИЗМЪКНЕМ ОТ ТАЯ НЕВЕРОЯТНА И НЕЧОВЕШКА БЪРКОТИЯ КОЯТО СТЯГА БЕЗМИЛОСТНО ЦЯЛОТО ЧОВЕЧЕСТВО ОТ ХИЛЯДОЛЕТИЕ......... САМО И ЕДИНСТВЕННО ЧРЕЗ ИНДИВИДУАЛНОСТИТЕ СИ...... ТОВА С КОЕТО НИ Е НАДАРИЛ САМИЯТ СЪЗДАТЕЛ.............................ЧРЕЗ ЦЯЛОТО МНОГООБРАЗИЕ И МНОГОЛИКОСТ НА ВСИЧКИ И ВСЕКИ......./ ти какво мислиш?/
отговорСигнализирай
33
преди 16 години
00
Сега - 220 млн евро! След няколко месеца - още 340 млн евро! А Сргей бълнува за евро зона, и как сами ще въведем еврото, без да се съобразяваме с условията на ЕС! тази България била голяма работа! да не забравяме обаче един важен факт: всеки кредит, отпускан в евро, се одобрява от Дойче Банк! защото фискалния резерв - т.е. валутният борд се гарантира от Дойче банк - отпуснат е не в евро, а в немски марки! И когато Дойче банк скръзне със зъби, даже и Путин да им спре газта, пак няма да има ефект! особено в момент на криза! така че нашите велики юпита да не размахват червения байрак, а да осъзнаят, че в България има и много хора, които мислят с главите си - горните!
отговорСигнализирай
32
kuker преди 16 години
00
ПРАВ СИ БРАТ, НАИСТИНА НЯМА ДА Е НИКОИ ОТ ТИЯ ДЕТО СЕГА НИ МЪТЯТ ГЛАВИТЕ...... НО ИМЕНА НЯМА ДА СПОМЕНАВАМ :)
отговорСигнализирай
по-добре да направят повече жп и трамвайни линии в София вместо да разширяват пътища. колкото и да разширяват пътищата все ще си останат задръствания като има по един 1 човек в кола. а и няма накъде да ги разширяват. спасението в жп транспорт като метрото и цената му да се дотира от държавата с по-високи данъци върху колите. цена на билета от 10-20 стотинки е идеална
отговорСигнализирай
29
Master Blaster Of Di преди 16 години
00
К'во се прайте на интересни,ве! Боли ме *** за софия и *** й ифра....к'во се казваше там...Дyxaйте ***,ваш'та !
отговорСигнализирай
28
преди 16 години
00
Да ще се направи специално гише с една табела отгоре "Работник ли сте елате вземете пари. Раздаваме 300 млн. :D Уволненията на нарушители на мен ми говорят за наказание на провинил се и добре свършена работа на от някой ( не визирам кмета с това ) друг е въпроса какво ще свърши съда и следствието. С метро се ползват Люлин, Обеля, Света троица, и част от центъра всичко останало е по колите и градския.
отговорСигнализирай
27
преди 16 години
00
по-добре е тези 200-300 милиона да се раздадат на работниците в София а не да потъват в строителните фирми на Разбойко и другите "демократични" съветници в общината. видяхм как се разпределят кинти от уволнения заместник на Разбойко Велизар
отговорСигнализирай
26
преди 16 години
00
частниците като искат пътища да си съберат кинти и да си ги направят. зашо трябва все да чакат на държавата и ЕС да ги финансира. тия пътища са нужни само на разни камиони и тирове дето не плащат никакви данъци на държавата. софиянци си пътуват с метрото. колкото и пътища да се направят пак няма да стигнат на лакомиите фирмаджии защото планините няма как да се изместят, а София е вече над 2 милиона като население и няма къде да расте
отговорСигнализирай
преди 16 години
преди 16 години
преди 16 години
преди 16 години
преди 16 години
преди 16 години
преди 16 години
преди 16 години
преди 16 години
преди 16 години