IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

500 лв. VIP карта за градския транспорт в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

156
Student
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Izvinete, che pisha na latinica, nqmam phonetichen...kakto i da e. Tova e ludost, samo 3-ma na 100 ot vseki bulgarin moje da izvadi 500 leva i da gi dade za gradski transport. I drugoto, koeto e ako SKGT iska da poluchava takiva sumi navednuj neka pone da beshe dal rezultat a ne da ni vozi v tezi ikarusi i razdrunkani vozila. Vie ot gradskia transport dori ikonomisvate ot zaplati na chistachki, koito da chistqt avtobusite. Normalno li e v 2,5 mln. grad da ne se pochistvat nikoga resiovete i tra
отговор Сигнализирай
155
варненец
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
500 лв.да се возиш в раздрънкан Икарус,неееее не е истина,поредната измислица на Столична община
отговор Сигнализирай
154
vlady
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Безумие. Нормално е да се въведе билет валиден един час с неограничен брой прекачвания, евентуално в пиковите часове валидността да е час и половина или два за да се компенсират задръстванията. Този билет да е със сегашната цена. Глобата за нередовен пътник следва да се увеличи примерно до 30лв като се създаде читав механизъм за събиране. Картите са твърде скъпи и следва да бъдат намалени - 1м 30лв, 3м 75лв, 6м 120лв, 1г - 180лв, за ученици, студенти и пенсионери наполовина.
отговор Сигнализирай
153
Говедарин
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Герджиков рибо, а ко ше кажеш да ти дам 550 лв. за карта за транспорта, ей тъй с 50 лв. отгоре, да имаш да си харчиш???
отговор Сигнализирай
152
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Само Костов е виновен.
отговор Сигнализирай
151
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
кой троши транспорта бе ? тея кошници дето са ни пуснали амнайста употреба дето първо са били в Германия, после са минали през Румъния после през Украйна през Ирак и ЧАК тогава идват тука вече толкова разбрицани че само ненормалко количество тиксо може да ги спаси...
отговор Сигнализирай
150
до 143
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Айде да си оставиш колата за един месец в гаража и ползвай градски транспорт и после ще си говорим. Не виждаш ли през прозореца колко са претъпкани трамваите, сещаш ли се за миризмата от кофите за ***? = същата я има и в градския транспорт. И не е проблема наистина, че билета е левче. Проблема е, че само аз, тя и той си ги купуваме, а останалите пътуват гратис - затова ще продължават да увеличават цените. Защото точно тези, които не купуват билети - те трошат транспорта, и остават безнаказани
отговор Сигнализирай
149
Jack
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
То па беха едни заводи къде ги продаде ....!! В България 1997 година какви заводи имаше - Фолксваген, АЕГ, Тошиба?... Всичко беха некви безумни, остарели, неефективни и бълващи некачествена продукция чудовища на комунистическата *** и въобще като им е взел пари е за похвала !Престанете с това "Продаде България" - България имаше тогава само скрап и отпадъци. И се пише "полИтика", ***...
отговор Сигнализирай
148
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Докато контрольорите не станат жандармеристи или пък не пуснат по добър градски транспорт в този град, в тази ЕВРОПЕЙСКА СТОЛИЦА , аз билет няма да си купя та ако ще да струва 0.10 лева!
отговор Сигнализирай
147
Бухал Славеев
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Освен метрото другият градски транспорт е организиран така, че да се събират повече пари от гражданите, а не да бъдат удобно и бързо извозвани. Градският транспорт, водата и тока, би следвало, да бъдат субсидирани, частично от държавата. Монополите не трябва да се дават в частни ръце, а да бъдат общински със строг и ефективен контрол!!!!Станете умни държавници бе!!!!
отговор Сигнализирай
Новини