IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Зимата идва: Студът едва настъпи, а Tesla вече заспа зимен сън


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

99
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Не, аз не плюя Тесличката. Просто погледнете реалните резултати, все едно искате да си я купувате - какви опции има, за колко се зарежда, къде можете да я зареждате, дали може на всеки светофар да я настъпваш все едно си на състезание, как ще се държи при пробег София-Бургас с 140км/ч круз скорост... такива неща.Аз лично за себе си останах силно разочарован - дори да ги имах тия пари, дето й искат... просто щях да си купя 3 коли на бенз по-висок клас от Тесла и да ми остане да се почерпя.
отговор Сигнализирай
98
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До 101При цени от по 150 000 до 250 000 ЛЕВА и нагоре, ЗА модел S, пука му на собственика, че ще спести 100 лева от винетка, 300 лева от пътен данък и даже и 1000 лева за паркиране...А тая тройчица в момента не пада под $45 000. Докато се домъкне в България, ще струва поне 100 000 лева.
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Повечето собственици на автомобилите се оплакват, че имат проблем с отварянето на вратите, прозорците____е не бе то щото стандартните автомобили нямат проблем с отварянето на вратите и прозорците зимата, като не си се подготвил зимата ще имаш проблем, ако сипеш и в стъкломиещото вода ще имаш още по сериозни проблеми независимо с каква кола си :)
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До 102Не знам пич... В Норвегия има няколко станции и зарежда 50% от батерията, за около 20%, но трябва да си със срав отделно нисък заряд (15-20%). Иначе от 1% до 100, от ем около 75 минути. Но това е н Supercharge станциите. А ти говориш ако зарежда от тока вкъщи.Не знам за Model 3, явно са Прецакали нещо, Нo Sката загрее липредварително, няма ядове. Тръгне ли о апе студента, за ще изразходи 30% за 10 минути.
отговор Сигнализирай
95
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
На това старите хора знаете ли как му казваха. Бързата работа Срам за майстора. Да направят автомобил но без да го тестват в някой склад в който температурата е минус 15 градуса в който склад държат примерно месо. Този тест щеше да им подскаже че нищо не са направили а са излъгали хиляди хора с измисленото си нетворение. Тези автомобили може да се ползват само в африканскирте държави и персииският залив късето зимата най ниската температура е плюс 15 градуса.
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
помня времето когато навлязоха първте мобилни телефони, тежаха по 1 кг, батерията рядко им издържаше повече от ден и то при умерена употреба, телефонията беше отвратителна, навсичкото отговре тука има тука няма обхват, и тогава сумати народ обясняваха как това неможе да е алтернатива на стандартните телефони, това не беше толкова отдавна, преди 25-30 години:) всяка новост си има своите проблеми, електрическите автомобили са бъдещето, сега какви батерии ще се наложат - литиеви, горивни клетки...
отговор Сигнализирай
93
V
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
На теслата дръжката .Как замръзна мъжката :) Електромобилите китайците като почнат да ги правят два за лев ще си купя :)))
отговор Сигнализирай
92
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
"А какво пречи зарядните станции да са на всеки 20км като бензиностанциите? Като ти останат 50км рейндж, спираш, зареждаш за 10 минути и ородължаваш."Баш там е проблема. Виж за 10 минути колко заряд ще вдигнеш? С двоен чарджър и най-високия клас зареждачка, с Тислъ 3 за 10 минути ще заредиш за 3-4км... Пълен чардж ще имаш след 6-7 часа. А недай си боже, да си екипиран със стандартния чарджър(т.е единичен на ниско напрежение - 220В) - 18 часа за пълен заряд(~300km пробег)...
отговор Сигнализирай
91
ТРЯБВА
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Електрическите коли навлизат с бързи темпове в ежедневието ни .Те са скъпо удоволствие , което се финансира от Държавата .По Света има различни облекчения за собствениците на такива автомобили . В Германия , Испания , Франция се дават еднократно до 10 000 евра за смяна на дизел с ел.кола .В България тези автомобили използват безплатно паркиране , безплатна винетка , няма данък МПС , безплатен преглед .Това е добре за екологията , НО - та нали те се зареждат от мрежата която се захранва от ТЕЦ ?
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
А какво пречи зарядните станции да са на всеки 20км като бензиностанциите? Като ти останат 50км рейндж, спираш, зареждаш за 10 минути и ородължаваш.Путин и Лукойл пречат, защото имат монопол на зарядните станции, иначе предприемчивите хора по света отдавна искат да отворят вериги зарядни станции на всеки 20км като бензиностанциите и на Теслата като и останат 50км рейндж, спираш, зареждаш за 10 минути и продължаваш.
отговор Сигнализирай
Новини