IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Караме трошки със средна възраст 18 г. Можем ли да намалим старите коли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

191
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
"Смяна на гуми (само смяната) в Скандинавия е около 200 евро"по думите ти, скандинавците са бедни и затова карат нови коли? това звучи като контрапункт. С нашите заплати в Исландия не можед да изкараме и седмица :))))))
отговор Сигнализирай
190
манч0
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Не е сериозноПриятелю, просто е - адски много си се надценил... да беше си взел за 45.000 ;-)
отговор Сигнализирай
189
Стар набор
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Моята "трошка" e 21 годишна 240 Е-класа и за нищо не я давам. Само нормална подржка като смяна на масло и др. Над 200 хил. км., в сервиза гладам само нови пълни с електроника скъпи коли. Майсторът ме попита, ако продавам моята кола да му се обадя.За сега нямам намерение, докато тя не ме остави, аз няма да я оставя. Добре, че е в гараж и няма ръжда (едно от малкото уязвими места на Мерцедес).
отговор Сигнализирай
188
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Смяна на гуми (само смяната) в Скандинавия е около 200 евро. В България е до 40 лева. Направете си сметка за по-тежък ремонт, колко им е евтин и после се сетете сами, защо не карат старо.
отговор Сигнализирай
187
Държава на клоуни
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Нали искахте да сте западняци? Теглете заеми и купувайте най-евтините марки с най-малките мотори и ги изплащайте по 10 години. На запад се прави така без значение, колко искате да вярвате, че парите и колите им ги подаряват и са им като салфетки. Но понеже искате да сте по западно да не забравите и като дойде време за ремонт да си приготви по 10-15 пъти повече пари от колкото за същия ремонт в гадната и бедна България. И за данъците си подгответе повечко пари.
отговор Сигнализирай
186
vvv
преди 4 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Малко пропаганда в полза на вносителите ли е статията ? Че автопарка ни е скрап спор няма. Но 15-20 годишна поддържана кола съвсем не е трошка. Просто е пречка в очите на дилърите, защото нито частите и са безумно скъпи, нито се чупи постоянно. Разходете се с Гугър ърт из Швейцария и вижте, че и там си карат старите коли и хич не им пука
отговор Сигнализирай
185
Хемус
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Знаем ги юпитата с новите автомобили!Като трябва да платят два лева за паркинг/синя зона лошо им става,все по периферията търсят да паркират!
отговор Сигнализирай
184
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Е нали трябва да е БМВ в крайна сметка! Или поне мерцедес! Сигурно сме първи в света по БМВта и Мерцедеси на глава от населението. Поне за Германия със сигурност от опит знам, че тия коли са по-рядко срещани от тук. Нищо че тука са на по 30 години, манталитета на парадиращия бедняк + факта че се поддържат в пъти по-евтино от всичко ново си оказва влияние.
отговор Сигнализирай
183
123
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Не ми харесва тая програма. Само богаташи могат да си купуват ел коли над 70 бона. Че сега и да ги дотираме със 10 000?!
отговор Сигнализирай
182
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Стига глупости. Кола на 15 години не означава, че е трошка. Причината много българи да карат стари коли е защото ремонтите се правят навсякъде и са десетократно по-евтини от тези на запад, където нова кола излиза по-евтино. И въобще за колко западни държави сте чували, където хората да си притежават автомобилите, а де не ги изплащат по 10 години... заедно с домовете си? Ама няма да се получи новината така нали? Няма да има да мрънкат и да оревават света коментиращите... нали?
отговор Сигнализирай
Новини