GM пусна скандална реклама по време на Super Bowl

Светът изчезва, оцеляват само шофьорите на Chevrolet
Обновена: 7 фев 2012 15:17 | 7 фев 2012 13:53, Бойчо Попов
32
GM пусна скандална реклама по време на Super Bowl
Само шофьорите на Chevrolet Silverado ще оцелеят. Снимка: Reuters

Американският автомобилен концерн Ford се ядоса заради рекламен клип на конкурента си General Motors (GM), който бе излъчен по време на Super Bowl.

В клипа само шофьорите на пикапа на GM Chevrolet Silverado оцеляват след потопа, залял земята. Подобен късмет обаче нямат шофьорите на автомобили с марката Ford.

Клипът, който бе излъчен въпреки недоволството на Ford, привлече вниманието по време на финалите, които със 111,3 млн. зрители регистрираха най-високото равнище на гледаемост в историята на американската телевизия.

"Къде е Дейв?", пита в клипа шофьор на Chevrolet, след като си е проправил път през опустошения град. "Дейв не караше най-трайния и надежден пикап. Дейв караше Ford", отговаря друг оцелял шофьор на автомобил от гамата на GM.

От Ford са възмутени и обясняват, че колите от серията F на компанията от 35 години насам са най-продаваните пикапи в САЩ. Освен това Ford е продал и най-много пикапи, изминали повече от 250 000 километра, което доказвало надеждността на колата.

През тази година стойността на стандартен 30-секунден клип, който се излъчва по време на предаването по телевизията на Super Bowl, възлиза на 3,5 млн. долара, което е с 500 000 долара повече от цената преди година.

Още любопитни икономически новини четете в Investor.bg

Скандалната реклама вижте тук


32
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
0
 
0
 
! Отговори
Andrea преди 8 години
I'm impressed. You've really raiesd the bar with that.
20
0
 
1
 
! Отговори
hahahahaha преди 8 години
Reklamata e super :-). Kak sam q iztarvala na superbowl-a :-)
19
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Не позна.
В Чикаго 90% са фермери и бачкатори ли?
18
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Няма друга такава нация. Купуват си нещо, което е по-близо до танк от колкото до кола заради измамното чувство за сигурност.
--------------
Пикапите ги карат фермери и бачкатори, които си вършат работа с тях.
Хората са частни фермери, а не текезесари, на които им е забранено от Партията да притежават товарни автомобили (както беше при социализма).
17
2
 
11
 
! Отговори
.......... преди 8 години
Че какво и е на рекламата ? Относно САЩ изобщо не е страна на неограничените възможности. Това е комунистическа страна подобна на северна Корея където скоро всеки ще остане без права под фалшивия предтекст че е потенциален терорист. Измислят си враговете за да имат причина да орязват правата на хората и свободата им.
16
2
 
0
 
! Отговори
Harmony преди 8 години
Направих някаква пара днес,ама не знам колко :).Ще посветя част от пароците на Slon–he : )
15
0
 
6
 
! Отговори
до 13 преди 8 години
За въпросната реклама Pepsi беше осъдена от Coca-Cola и си плати банслово голямо обещетение! Иначе рекамата е енда от любимите.
14
7
 
10
 
! Отговори
До номер 16 преди 8 години
Прав си номер 16! Но тука простаците и *** не могат или по-точно не искат да го признаят. То и очите им да избоде пак ще казват - "Не не е така". Защото Американците могат и да нямат история, но те правят историята сега! А не като нас дето лежим на стара слава, и какво от това, какво ще ми помогне това че имаме 1000 и кусур годишна история - НИЩО! Ето с това ще ми помогне! А тях ги боли, да не казвам какво, като имат 200-300г история. Добре са си, и винаги ще са така...
13
3
 
15
 
! Отговори
До 12 преди 8 години
И какво лошо в това?
Карат ги тези, на които им върши работа.
Или сега ще ги изкарате и там селяни и прости и не знам какви си.
То за българина, верно ако не караш мерцедес, ауди или бмв-е, все едно си гати и втора ръка човека.
Само че там ги карат чисто нови, а не като тук, на по 20г.
12
15
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Хехе, плюете щатите, само че те са на светлинни години от нас.
Който, каквото и да казва това е страната на неограничените възможности, където всеки може да мечтае и да реализира мечтите си.
Просто тук вече така сме деформирани, че повечето профани са развили такава омраза към всичко и всички, че няма да се оправят цял живот.
Никой не ни е виновен за положението, в което сме, освен самите ние.
11
12
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Въпрос: Защо съществува Форд?
Отг: За да има по-гадна кола от Опел.
10
14
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Няма друга такава нация. Купуват си нещо, което е по-близо до танк от колкото до кола заради измамното чувство за сигурност. Живеят в постоянен страх, че някой иска да навреди на богоизбраната им нация, ей така от чиста злоба и лошотия - първо руснаците, после арабеските, след това сигурно китайците ще са наред да бъдат "страшния враг". Всичко се следва буква по буква и ако нямат инструкция за нещо настава паника. Живял съм там и ще ви кажа, че Европа е пъти по-добро място за живеене.
9
2
 
25
 
! Отговори
ДО НОМЕР 1 преди 8 години
В САЩ не е така, нямат такова законодателство, ако се сещате в рекламите на Пепси често правят анти-реклама на Кока-Кола, като например момченцето което седи пред машината за напитки пуска две монетки и от машината падат 2 кенчета с кола, и момченцето ги слага на земята и се качва на тях за да стигне машината на Пепси която се намира по високо от тази на Кока Кола :D:D. Мотото е едва ли не че Колата само за това става :) Доста готина реклама, но за Пепси. Така че в САЩ е позволено това :)
8
11
 
41
 
! Отговори
Тялото преди 8 години
Абе и двете да си ги карат ония с препечените вратове. Образованите хора в щатите карат немски и японски коли, а тия пикапъ ги карат на село в коплект с дънков гащеризон.
7
3
 
18
 
! Отговори
dobre e преди 8 години
Е , не сте ли гледали подобни рекламни битки между Pepsi и Coca Cola ?
6
1
 
4
 
! Отговори
- преди 8 години
youtube/watch?v=XxFYYP8040A
и въпреки всичко пак бонус !!!
5
3
 
7
 
! Отговори
до 4 и 5 преди 8 години
Това изяснява нещата. Мерси за инфото.
4
2
 
16
 
! Отговори
До номер 1 преди 8 години
В Англия и в САЩ, могат да споменават марки и директно се конфронтират или съпостявят в рекламни кампании.
3
3
 
13
 
! Отговори
t-rock преди 8 години
Дайте да видим рекламата де ееееееееееееееееееееееееееееееееееее!
2
2
 
48
 
! Отговори
ined преди 8 години
Българския вариант на клипа е "Къде е Пешо?" - "Той не караше Голф 2-ка Джи Ти Ай и потопа го настигна и отнесе."