IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Русия ще оспори, ако подпишем с Полша за МиГ-овете


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

90
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Добре че всички правителства откакто дойде се постараха да унищожат военната авиация.В началото на демокрацията България имаше около 701 летателни единици, от тях 225 бойни самолета и 165 броя в т.нар. горещ резерв. А сега какво имаме 15 самолета и не можем да ги ремонтираме .Ама ако бяха всичките какви комисионни щяха да падат за ремонтите ??
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Ама разбира сече двигателите трябва да се ремонтират в Полша.В русия завода е държавен и не дава КОМИСИОНА ,а в Полша е на акционери и КОМИСИОНА има. А вие тук си пишете колкото си искате.Това е истината.
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
До АнонименКой е врагът на Русия? Шепа национални предатели, които си пълнят джобовете с американски и еврейски пари не са определящи България като враг на Русия.
отговор Сигнализирай
87
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 19
До до 135Русия се е загрижила за качественият ремонт на самолети на врага,които ще сеят смърт евентуално на нейна територия.И как ще се получи това качество?Ех тези руснаци и местни рубладжии!
отговор Сигнализирай
86
до 135
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Защо тогава ползваме самолети произведени от "врага"? Нещо съюзниците забравиха дори и едно самолетче да подарят на бедна България?
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 17
Русия е враг на НАТО и обратното.Ние сме в НАТО и при врагът не можем да ремонтираме оръжия в случая самолети.ТОЧКА!Спете спокойно деца.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Като чета някой от пишещите които са на хранилка на"Америка за България " ми идва да ги попитам дали знаят че България си имаше лиценз за ремонт на двигателите наМиГ-29?Кратка статистика за работата на завода до 2012 г.: ремонтирани са 144 самолета на Румъния, Полша, Унгария, Алжир, Ирак, Сирия, Либия и Мали, а също 441 двигателя на Германия, Чехия, Полша, Словакия, Румъния, Унгария, Алжир, Ирак, Сирия, Либия, Нигерия, Малайзия и Етиопия. А сега трябва да ремонтираме в Полша.
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
"Русия не е издала на Полша лиценз, нито я е снабдила с актуализирана техническа документация за ремонт на двигателите на МиГ-29". Въпросът е, дали този намерение на българските власти не е нарушаване на европейското законодателство, защото Полша няма лиценз и затова е некомпетентна.
отговор Сигнализирай
82
ВИКТОР ОРБАН
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Какво очакваме? Ние им правим сечено, а те ще ни подминават?Трябва да си балък за да го вярваш това. Имаме си много хубава поговорка-"каквото повикало това се обадило". Пак ще договаряме цени за газ, ще трябва да купуваме ядрено гориво и т.н. Има още къде да ни натискат.СТИГА СА СМЕ ГЛЕДАЛИ КЪМ САЩ. ТРЯБВА ДА ВЗИМАМЕ ПРИМЕР ОТ УНГАРИЯ И ВИКТОР ОРБАН.
отговор Сигнализирай
81
lol
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
"... с оглед традицията на вековно приятелство между Русия и България ..."също така с оглед на тази традицията плащаме и най-високата цена на газ (или сме поне в топ 3 в Европа)
отговор Сигнализирай
Новини