IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Агонията на съветския модел в БДЖ продължава


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
А аз виждам,че агонията на американския модел в българската икономика вече я е довел до тотален колапс - икономика вече няма,Територията просъществува засега ,чрез масовото вземане на заеми.Даже и така лелеяните "еврофондове",вече колабират и се пренасочват към така наречените "бежанци" и като данък-рекет на Турция.Това е положението,аборигенчета,ама на овцете нищо не им пука.Засега има малко тревичка.....
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До Анонимен 19Абе много яко това "съветското", бе. 45 години правено "съветско" за вече кажи-речи 30 години, при яка ЗАПАДнала и презОКЕАНСКА дружеска и безкористна помощ не можем да го премахнем. Махнахме само заетостта, сигурността, образоваността, здравеопазването, напоителните системи, евтиния ток, 3-седмичните почивки на море. Заменихме ги с първо място по cмъртност, рак и кардио-болести, бедност, най-скъп ток и парно, бездуховност, грубост, престъпност... Е, все е нещо...
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Кво пак ми пискате бе? Америка виновна а кой ги продава децата на комунистите арееее бегай при ким джонг щото само там са по-*** от нас.
отговор Сигнализирай
19
Продължава
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Агонията в БДЖ продължава докато и него ПРОДАДАТ ЗА ЖЪЛТИ СТОТИНКИГЕРБ КРАДЦИ.............................................................
отговор Сигнализирай
18
fsd
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Колко години трябва да минат, за да се спрат оправданията със социализма? 100? Осъзнавате ли, че вече са почти 30? Като е лош моделът защо не е променен за толкова време? Някаква отговорност да понесе някой? Ние или сме бавноразвиващи се или е по-лесно само с оправданията. Техниката била съветска - кажете благодаря, че работи след толкова години и то с нищожни инвестиции за поддръжка. Трагедия сме!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Прав е автора. Не сте били скоро в администрацията на БДЖ, ама мога спокойно да ви кажа че и кадрите и техниката им са си от едно време. Там позициите се предават наследствено. Работата по проекти с тях е кошмарно чакане с години на тромавата им администрация. Това ако не е съветски модел, не знам кое е. Може би трябва по-често да се редите на опашки за билет, та да видите поне тази страна на простотията им.Та те още пишат на хартия и не могат да освобождават от регистрите си заети места. Смех
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Съветски модел? С ума ли сте си? Наместо да оправите нещата, ги забатачвате! И някой ви е виновен! Че ж.п.- превозите са най-евтините след водните! Ама на сегашната олигархия й трябват магистрали! За да крадат от всеки сантметър асфалт, а и други далавери. Това е и грижата за поминъка на едни дами - магистралки, които там са в оскъдно облекло, без бурки!
отговор Сигнализирай
15
Минко 47г. ерген
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Абе ако в савецката държава крадяха като вас отдавна да са ви разстреляли.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
"Докато не се отървем от всичко съветско - така ще бъде!"Гоуем си, батко! Само дето всичко ни е съветско. Панелките ни съвестки. Пътищата ни съветски. Градинките ни съветски, железниците ни съвестки, електростанциите съвестки, водопроводите съвестки, язовирите съвестки...Абе то, единственото което остана май е покъщнината - тя е от Китай и сме я сненили, а колите 2-ра ръка от ЕС. Май трябва да товариш покъщнината в колата и да си ходиш. По-лесно е. Иначе трябва да подменим всичко друго...
отговор Сигнализирай
13
До анонимен 16
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
А тези 5 състава ползващи ЖП линията ни и съораженията как заплащат ползването - с винетка ли или с електронна винетка. За това никъде нищо не пише и не се говори. Само се повтаря, че БДЖ е отделно от НКЖИ и БДЖ е разделено на пътническо и товарно. И друго - кой иска да глътне Товарното БДЖ за без пари така както бе глътнат и БГА Балкан и Параходство БМФ. Аз да ти кажа последните 2 ги глътна един и същ и това се говореше още преди 14 години в Ню Орлиънс на Бърбън Стрийт
отговор Сигнализирай
Новини