IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Държавата на флашките и патрашките

Държавата на флашките и патрашките

От известно време в общественото пространство не се бяха появявали флашки с миризливо, рядко и кафяво съдържание.Преди няколко дни риалити звездата, ВИП журналистката на републиката и от скоро писателка Кристина Патрашкова се погрижи това да се случи. Този път предполагаемата флашка е съхранявала разговори на Румен Петков, Георги Първанов и Бойко Борисов, Мишо Бирата този път не участва в записите понеже преди време го самоубиха в ареста.
  И така главната тарторка на вестник Галерия, Кристина Патрашкова и нейният колега по боядисване в жълто и нюансите му Явор Дачков решиха да скалъпят поредната "сензация". След разследване на прокуратурата стана ясно, че такава флашка с такива записи не съществува. Най-голямата загадка е за чий дядов Патрашкова е разгласила, че разполага с подобни разговори. Такива глупави и нелепи постъпки от страна на журналистите са все по-често срещани. Кой има полза от тях? Нито Борисов, нито Петков, нито Парванов, най-голяма е ползата за журналистите, които за сметка на евтините си жълтини успяват да продават все повече вестниците си, по този начин рейтинга им се вдига и жълтите парцали се продават по-добре и от топъл хляб.
  Самата Кристина Патрашкова преди време въведе термина "държавата на Златките", след това публично се отрече от него, тъй като Златките се били променили(как ли?). Според мен сега живеем в "държава на флашкте и патрашките". Добре, че към този момент само един журналист се занимава с тези високотехнологични мероприятия, в противен случай редакциите на вестниците щяха да заприличат на централата на МИ-6, а редакторите им на Джеймс Бонд. Всъщност няма нищо лошо в това защото бонд има достойнство и не прави глупости.
  Един въпрос остава висящ. Каква е целта на Патрашкова и кой е поръчител на тези записи? Дали ирае ролята на рекламна агенция и промотира политицете или по-скоро се опитва да прави анти-реклама, само времето ще покаже. При всички случаи лоша реклама няма. И вестника е доволен защото се продава и политиците са доволни защото се шуми около тях преди изборите.
  Има и друг въпрос който е малко неудобен и за двете страни по казуса. Защо вестника намесва във всичките си компроматни афери името на Борисов плюс още някой? Защо не се занимават с лидерите на другите партии, все пак и те са интересни. Защо не пуснат запис как Борисов пее в банята или как си поръчва пица? Да се надяваме, че на Патрашкова бързо ще и омръзне да се занимава с подобни "оличаващо доказателства", така както й омръзнаха златките.
  Спирам да пиша, че няокй хвърли през комина флашка с инициали К. П. Кой ли е?..

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата