IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Тъжна статистика: Водим по пътни произшествия в ЕС


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Емигрант
преди 8 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
До 21- как така няма асфалт който да издържа на температури бе,кой и как те е измамил за това ? В Испания температурите са много по-високи,а през далечната 2003 г.,достигнаха в Севиля 58 гр,в Мадрид 56 гр.и нямаше нито един асфалт разтопен или разложен и до днес си стоят същите магистрали без ремонт от тогава,а може би и много от преди това защото аз ги заварих такива преди четвърт век и не са мръднали до днес,а вече има и асфалт който поема пороен дъжд и няма капка върху него, технология пич !
отговор Сигнализирай
22
До 19 и 20
преди 8 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
Когато човек шофира с разум както позволява пътната настилка и обстановка няма и да има ревльовци като вас да търсят оправдание за неразумните си тикви ! Освен да ревете нещо полезно свършихте ли за да имате добри пътища, избрахте ли си поне веднъж свестни и поптени политици които да ви направят европейци, излезнахте ли поне един път единни на площада да поискате сметка от тези които "назначавате" да ви управпяват какво са свършили и къде са парите за асфалт и магистрали които пристигат от ЕС ?
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 4
Когато жп транспортът се модернизира и развие, влезе в 21 век, картината ще се подобри. Пътищата явно няма да се подобрят. Трудно и скъпо е при нашия климат с температурни амплитуди стигащи 45 градуса лято-зима. Няма асфалт, който да е толкова устойчив, а е очевидно непрактично постоянно да се преасфалтира. И като вземем предвид трудния планински терен, твърде тесните платна, липсата на видимост, заради криволичещите терени, перспективата за спокойно и безопасно шофиране не е на хоризонта скоро.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 1
От София до Варна още се шофира по коларски път, с известни изключения по трасето. За какво говорим въобще. Иначе може да си го изкарваме на другите колкото си искаме. Истината я знаем всички.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 6
Теренът и пътните условия на Балканите са трудни и опасни. Липсата на двупосочни пътища също е фактор за осезаемо по-високия риск. И един милион катаджии да сложим по улиците, положителен ефект няма да има. И това е така, защото обективно катаджиите не могат да предотвратяват пътни произшествия. Все пак още не са хора със свръхестествени способности, като по американските филми. Санкциите не са лек срещу човешките грешки. Въобще тази тема се банализира до степен на абсурд.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 4
Колко от тези са жертва на напълно умишлено самоубийство ? Поне 60 процента ...
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 2
Комплексирани индивиди комбинирано с пълна 0 като контрол и превенция води до точно това. Положението е същото за всяко едно нещо в държавата.
отговор Сигнализирай
16
P.S. до 13
преди 8 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 3
Когато пуснаха ВиБокс7, бях един от PRO потребителите и там качвах много компилации от рода на Междувременно в Русия и с други заглавия. Клиповете ги събирах от руски сайтове и от Ютюб. Правих компилации от страшни инциденти записани с видеорегистратор. Идеята ми беше да видят хора колко е опасно и да се внимава. Тогава бях ученик в 7 клас. Години качвах докато не затвориха всичко за инт.собственист. Гледал съм и съм преживял хиляди часове с тези катастрофи. Ефект едва ли е имало за хората.:)
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 2
Тук остана голям процент безотговорни простовати хора, а тези, които управляват, са най-лошите. Как да бъде?
отговор Сигнализирай
14
До 13
преди 8 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 2
Съгласен съм. Само да може по закон да се вкарват тези записи в съда.
отговор Сигнализирай
Новини