IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Съкращенията в БДЖ са наложителни, но невъзможни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
BG
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Е, както се разбра *** от БДЖ са доволни и предоволни - народа ще плаща данъци да им плаща тлъстата субсидийка, вагоните ще возят по 5 човека по направление от които двама са началник влака и кондуктура ! Чиста работа - кондукторите ще продупчат билетите за 5 секунди след което - четене на вестници, пиене на кафенце и зяпане през прозореца през остатъка от работния ден !!Ей на това му се вика "работа" :)) Както са БДЖ-то, така са и военните, така са и полицаите - хрантутници и ***
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Кажи ясно КОЙКОЙКОЙ беше министър-председател тогава - Тиквата! А кой беше министър на транспорта - Московски! Кои управляваха безхаберно докато свърши резерва и избягаха - Герб!
отговор Сигнализирай
13
Радан
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Ако е Дянков,то направо си кажи ние от ГЕРБ.По достойно е бе мушморок!
отговор Сигнализирай
12
Х
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Аз съм пътувал с един от тези маршрути -пет ученика и дама пенсионери а влака с три вагона.Ако се сметне горивото ,заплати,амортизация на машините цените на билетите не покриват и една стотна.По добре БДЖ да плаща квартири на тези пет ученика.БДЖ иначе ще стане като маршрутка.
отговор Сигнализирай
11
въйвъй
преди 10 години
Харесвам 20 Не харесвам 5
Бай Тошо май се оказа прав-Това,което ние построихме-вие не можете само да го боядишете! Странно е как разни ***,които нищо не са направили и построили с лека ръка затварят,закриват,приватизират и прочие народно богатство! Дали е хубаво или не,дали е идеално-това е друг въпрос.Но работата е,че тези неща са ги строили бащите ни,майките ни,дедите ни,а сегашните *** освен да крадат -нищо не правят.Нямат си и идея как да развият и реновират нещо.В целия свят ЖП траснпорта е основен!!!
отговор Сигнализирай
10
55
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Именно в това е майсторлъка-да решаваш трудни проблеми!Де ги тези хора сега?Има ги ,но не им дават да се проявят от партийните централи! Нови и съвсем млади управленци със съвременна подготовка са нужни сега да извадят България от калта без значение от коя партия са,а не пожарникари,физкуртурници,чифчии и пр. простотии!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Винаги ще има съкращения и уволнения. Целта е да са намалят разходите и да се увеличава печалбата ако се оптимизира работата и може да се върши от по малко хора. И второ ако на пазара се появи конкурент тогава фирмата фалира и хората са на улицита. Това е положението. Работете като роби до смърт, преко силитси за да може фирмата да се задържи. А след 40 години вече няма шанс за работа, след 40 останеш ли без работа край вече, само малцина високо кфалифицирани.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Трябваше да му начупят кратуната на тоя ,когато тия дни беше отишъл при протестиращите !Няма ли тупалки няма оправия в Бг. то е ясно. Когато силата на думите спре идва ред на дървения господ!Бой по кофата и така ще знае ,че следвашият път може дае позле
отговор Сигнализирай
7
Московски, РЕЖИ ги!
преди 10 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
"БДЖ Холдинг, където преди години служителите са били 70, а днес е заварил 400 души." 14- ЕТО, ОТКЪДЕ ТРЯБВА ДА СЕ СЪКРАЩАВА - Ж П А Д М И Н И С Т Р А Ц И Я, А НЕ да се съкращават влакове и да се закриват жп линии!
отговор Сигнализирай
6
бай Петко
преди 10 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Утре като дойде друг министър ще каже... Московски е виновен... и така до края на света, пък народа кучета ги яли. Изтъркани тарикатлъци !
отговор Сигнализирай
Новини