IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Съкращенията в БДЖ са наложителни, но невъзможни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

35
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 15
Орешарски е виновен за днешното състояние на БДЖ.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Ей,Московски!Тоя пигмей Дянков заслужава на кол да го набият! Открадна и не знайно къде навря парите от Здравното каса и Сребърния фонд! Само да ми падне ще му разбия малката кратунка в дувара направо!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
В България вече всеки гледа за него си някой да му е зор за тебе
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Така няма да има мърдане никога с такива разсъждения. Хем трябва да се прави, хем да угодиме на всички, накрая нищо. Всеки министър кляка и толкова. Е кво искаме тогава като нация, то няма развитие така. Реформи на куково лято. Само Командира ги направи и затова стана мразен от много хора, които никога не искаха и не искат да се разделят с нашенските си нрави. Реформи със ляв мантелитет - няма такива.
отговор Сигнализирай
31
гербер
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
ще лапаме от БДЖ докато може а вие си ревете тук колко искате
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
ПРОБА ГРЕШКА
отговор Сигнализирай
29
Ганчо
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Намаляване дублирането на отделите и броя директори и зам. директори. И стига само икономисти в тази сграда, там са необходими инженери по железопътен транспорт. Защо при инж. Дунчев нямаше проблеми!!! Господа управляващи помислете, че кадрите на УНСС, ако са толкова добри ще оправят икономиката на България, но това не се вижда. За БДЖ само инженери и то минали през депата, и знаят за какво става дума. А относно пътникопотока, не питайте кметовете, а хора които знаят как се определя.
отговор Сигнализирай
28
Ганчо
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Стига с БСП, ДПС. Крадеше се и по времето на СДС, ГЕРБ и Царя. Когато е сбъркана системата на работа в БДЖ за това се стига до тук. Кой раздели БДЖ на НКЖИ и БДЖ- холдинг, а той от своя страна на БДЖ-пътническо и БДЖ - товарно. Никъде в Европа железницата не е само финансираща се. Железопътния транспорт , особено пътническото движение е дотирано от държавата. Администрацията ще се намали само със преструктуриране на сградата на ул. Иван Вазов 3 но не с намаляване на чистачките а намаляване дубли
отговор Сигнализирай
27
ЖП Калтинец
преди 10 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Толкова много се изприказва за състоянието на БДЖ и се изписа по медиите, само, че защо никой досега не каза: КАКЪВ Е РЕАЛНИЯТ ЩАТ НА ЖЕЛЕЗНИЦАТА - в съотношение Администрация и Работници, И КОЛКО Е БЮДЖЕТЪТ ИМ от държавата - в това число Приходи и Разходи?
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 7
Целта е да се фалира БДЖ и да го вземе човек на Бойко за 1 лв, и да стане милионер. Естествено, всеки месец ще се отчита и на Бойко.
отговор Сигнализирай
Новини