IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

КЗК глоби Теленор, подвеждали възрастни хора


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
До ХА-ХА-ХА !сметките към виваком си ги плащам в офис уан суперстор и не ме занимават с никакви оферти, нито чакам на опашки! а когато си купувам телефон, първо се интересувам по интернет за модела, какво може и чета по форуми за проблеми, проверявам условията в сайта на оператора и тогава купувам!
отговор Сигнализирай
16
измама от 1 година
преди 10 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
При изгубен телефон, майка ми сключва с Глобул 1г. договор като закупува (плаща в офиса) нов GSM. Но на 4-та страница от договора и отмятат услуга "стационарен телефон" за 2 години. За това тя разбира след 3 месеца, след изпратено от Глобул заплашително писмо. Най-интересното е, че заплашват за услуга която не е активирана (не са предоставили телефон, SIM карта или стационарен номер) или консумирана. Всички жалби бяха отхвърлени.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Некъдърници вън от България и аз ще подам в скоро време жалба за това че ми пращате писма за несъществуваще сметки за плащане от преди 5 години мошенници всичко в теленора да *** бог ще ви накаже хубаво да не видите а ако видиш служител на теленор бойй
отговор Сигнализирай
14
sostin
преди 10 години
Харесвам 45 Не харесвам 1
Глобул стана Таратор :))))
отговор Сигнализирай
13
Потребител
преди 10 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Виваком оставят най-лошо впечатление у мен.Отношението на служителките им е брутално, може би им куца подбора или е фирмена политика, но преди време на въпроса ми дали мога да си купя апарат за домашен телефон и защо не мога??? Ми отговориха-Господине ако сте дошли да се заяждате си ходете.....оставям на страна напористите им позвънявания на домашния телефон сипейки куп непривлекателни и обвързващи оферти
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Това са тези дето щели да "оправят света " ...... как беше там рекламата им дебилска
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 46 Не харесвам 3
Първо жалбите са подадени към Глобул а не към Теленор които са им правоприемници.Второ това е практика не само на един оператор.Трето хората в магазините са карани да изпълняват такава политика за да има продажби(дават им се таргети като при изпълнение получават бонуси) Не може в една 7 мил. България да имаме 4 оператора и те да искат да продават всяка година все повече Има нещо наречено наситеност и достигайки я операторите трябва да променят нещо в качеството на услугите ха дано ама не би.
отговор Сигнализирай
10
до 11
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
не съм Но6, но да вметна - предполагам не всички имат интернет банкиране. отделно не всички банкирания поддържат услугата плащане на сметки безплатно. наскоро Д С К въведоха такса от 0.15 лв. за плащане. някои банкирания към по принцип не поддържат услугата и за да плащаш трябва да правиш превод към сметка - около 1 лв/превод...иначе за и-пей съм съгласен :)
отговор Сигнализирай
9
28121
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
В крайна сметка КЗК или КЗП са ги глобили?
отговор Сигнализирай
8
.
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
До No6:Защо не си плащаш сметките през epay.bg, ipay.bg или през банкирането на някоя твоя любима банка?Какви опашки, какви 5 кинта :)
отговор Сигнализирай
Новини