IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

За ужаса на "Струма" от първо лице: Чувах само спирачки и удари


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
вярно е че често има хора които обичат да карат на сляпо както е в случая,Но това не е оправдание ти самия да караш на сляпо.хубавото е че като караш по магистрала се съобразяваш само с твоя спирачен път , т.е спирачния път трябва да ти е видимостта ако караш по друг път вече спирачния път трябва да ти е 50 %.Което означава че на магистрала караш по бързо отколкото по републикански път просто защото е еднопосочно но това не означава че трябва да караш с скорост която ти вързва очите.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
До ПриятелУмник, човека го каза! Първо лице, единствено число! Той е спрял! Значи може!Камиони влизат с над 90км/ч в пелена! Не става въпрос дори за умения, а за нормално чуство за самосъхранение. И вчера писах. Има ограничения по Струма 110, 90! Не се спазват! Че не го е писало на таблото е смешен довод! Същото и на клипа от катастрофата в тунела на Хемус! Ще "изгорят" стоповете на колите в тунела, а се вижда, че снимащия въобще не намалява скоростта!Да не говорим,че имаше и ограничение 80!
отговор Сигнализирай
16
aa1830
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Проблемът е комплексен, но най-вече е мъглата в главата на българина.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Това са некачествени магистрали убийци. Всичко може да се случи по тях. Може некачествен виадукт да се срути и 20 коли да литнат в пропастта.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
До ГНЕВЕНТези поне правят вълни. Не, че съм доволен, че моите пари се хвърлят за съоражения, които не работят. Но поне правят. Само да ти напомня, че пари за осветлението убиец на Витиня бяха похарчени при Тройната. Оказа се, че една лампа не е сменена! Да ти напомня, че магистрала Трайкия бе готова за работа при Царя. Дойде Тройната и не се разбраха кой какви пари да "вземе" и я стопираха. Като дойде Орешарски с 50% се вдигна цената на Южен поток! Години Метрото само се крадеше и не вървеше!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Бойковите калинки-заплатаджии са по пр0сти и от табелите дето са сложили.
отговор Сигнализирай
12
шофьор
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Никаква система не помага при непрогледна мъгла Тя се появява внезапно.Всичко е в ръцете на този зад волана.Дисциплината на огромна част от шофьорите ни е нулева.Не може да караш в непрогледна мъгла с повече от 20 км.А някои се пънат и да изпреварват.Мъглата се появява и изчезва изведнъж,тя не зависи от място и време-природа.Трябва да се пъпли,а този с камиона е отнесъл човека........А колко шофьори спазват или обръщат внимание на знаци и табели?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Всички "умни" системи у нас завършват по един и същ начин. Работи по документиНапрактика или не работи или показва безсмислици
отговор Сигнализирай
10
Срам
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
Умната интелигентна система като не работи, не трябва ли да е покрита или да не свети въобще, за да не въвежда в заблуда шофьорите? Аз мисля, че едно дело от потърпевшите срещу отговорните за това ще бъде спечелено...
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Едни не са си пуснали фаровете за мъгла, други не са си пуснали фаровете, трети на са си сменили изгорелите крушки на стопове и др. Гумите трета ръкавица.
отговор Сигнализирай
Новини