2810 табла за реклама да бъдат поставени в София във връзка с предстоящите президентски и местни избори. Това предложи главният архитект на столицата Петър Диков на Общинския съвет.
На тези табла партиите ще лепят агитационните си материали срещу заплащане или безвъзмездно.
Главният архитект предлага да се поставят четири вида рекламни елементи, като като центърът на София ще е без такъв тип реклама.
Единият вид реклами ще е за шест, другият – за осем, третият – за 12, а четвъртият – за по един предизборен плакат.
Общината ще отпусне 660 000 лв. за изработката на рекламните елементи.
Ще има табла пред избирателните секции, на които ще се слагат съобщения, свързани с вота.
До момента общината събира депозит от регистрираните за участие в изборите партии, като целта е парите да бъдат използвани за почистването на предизборните материали, ако самата партия не ги отстрани доброволно.
На последните избори депозит платиха единствено БСП и ГЕРБ. До момента партиите не плащаха за лепенето на материали на определените за целта места.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.