IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Таксиджии на протест: Искат високи тарифи, а и в бус лентите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Много странна е "ценята"...
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Дано следващото правителство разреши на Uber, да оперира отново в България. 0щЧе последния път, когато ползвах, хем жщбеше по-чисто и приятно, хем по-евтино, а човека сподели, че е карал талищск, пред 3 години, а сега си изкарва повече.
отговор Сигнализирай
15
Пътник
преди 6 години
Харесвам 46 Не харесвам 5
Против съм ползването на бус лентите от такситата, защото има разлика между градски и частен транспорт. Ако ще ползват бус лентите нека да плащат такса за ползването им. Едно е автобус пълен с пътници, друго е такси с един човек, който също може да ползва градски транспорт. Цената ако искат и 5 лева да я направят аз на такси няма да се кача !
отговор Сигнализирай
14
лошо е положението
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 16
Някой хора си мислят ,че с ,,юбер,, нещата се оправят...та аз веднага бия шута и на фирма и на всичко и тръгвам като друг вид такси да не мислите че някой иска да инвестира в разни нови румънски тара...ници в безброй документи ,ефири ,таблети---че има опушени от цигари коли --има ,ама пък колко клиенти искат да пушат вътре ,а колко вунят на ракия и чесън ,а колко не са се къпали , а колко са пияни ,а колко влизат с тиня на краката в колата ,а колко са болни и кашлятна главата ти , а колко са а
отговор Сигнализирай
13
Реалист
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 21
Няма основание за съществуването на бус ленти в София. Ползата от тях е многократно по-малка от вредите, които нанасят. Надземният градски транспорт няма да стане по-бавен, ако се премахнат бус лентите, даже може да стане по-бърз. Иначе такистата като всяко друго ППС, което не е от градския транспорт, няма какво да правят в бус лентите.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
А и стикер чета, да се знае кой пуши и кой не :)
отговор Сигнализирай
11
лошо е положението
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Аз по принцип съм за достъпно за обикновения човек такси ,като карането на такси да изисква един общ документ и да се възприема като допълнителен доход ,както беше докъм 97г.Трябва да се знае ,че купуването на нов автомобил каквито са изискванията сега е безсмислена инвестиция която при това никой не я отчита, като разход --за това нови коли се купуват вече от фирми и от военни и др пенсионери след получаване на 10--20 заплати- истинския таксиджия в повечето случай вече работи и се крие под наем
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Искат... Ubwr да се върне, това искат. А аз искам чисти таксита, добро отношение или ия, където мога да се оплача, от кюлошото поведение и хигиена.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 16
Аз ги разбирам, но таксиметровата услуга не е правилно да бъде регулирана ценово, а на пазарен принцип. Целият бизнес в България беше смачкан от Герб, не са само такситата.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 46 Не харесвам 2
Не обичам да шофирам особено в София, за това често ползвам такси. Има случаи когато се качвам в кола, която е чиста и шофорът ме пита от къде искам да мине и тн. Има случаи обаче, когато влизайки в колата вътре мирише на пор.... и цигари, пуши се без да ме попитат дори дали имам нещо против като клиент. И понеже се говори за цени, и че не мърдали от 10 години пътувам по един маршрут в началото 6 до 7 лв.,а сега е между 9 и 10. това с поне 4 различни фирми. Пита се с какво се подобри услугата?
отговор Сигнализирай
Новини