IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

По новата магистрала: Колко ще струва пътуването от Калотина до Белград?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

159
до 158
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 25
За безплатни пътища-толкова. Плаща *** 50 евро годишно-която е нищо сума, и с претенции . Време е за такси на всяко преминаване. София-Пловдив-30 лв, София-Перник- 5 лева-при всяко преминаване, София-Бургас-60 лв . Това е начинът да се събират пари за ремонти. При въвеждане на платени пътища, и ако пътуваш всеки ден за пътни такси ще отиват 4-5000 лв годишно, сметнете и сами,че е така. Тогава пари ще има не за тунел под Стара планина, а за мост над Стара планина, например.
отговор Сигнализирай
158
фактите
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 15
В България-50 евро-и караш колкото искаш. В Сърбия-30 евро-еднократно двупосоно преминаване на магистралата. При следващо преминаване-нова такса. Явно наистина в България пътищата са безплатни, така че нямате право на недоволства от качеството-за безплатно-толкова.
отговор Сигнализирай
157
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
До до 147Само така си дърдориш. Ако ти направят магистралата до Пловдив 30 лева а винетката 300 лева ще отидеш на барикади за да не стане.
отговор Сигнализирай
156
Щастливеца
преди 5 години
Харесвам 27 Не харесвам 7
*** иска магистрала ама не иска да плаща. То ако може и горивото да е без пари най-добре.Не 11 евро от Белград до Калотина, от Нови Сад до Калотина с новите такси се връзва около 20 евро. И сърбите събират милиони от транзит по магистралите. Само *** къта 20 лева в джеба та като тръгне за Морето да има да спре на Хепи да го видят че е ларж. Ех *** ***, комунизма си отиде ама главата ти все така празна...
отговор Сигнализирай
155
Smurf
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
Абе от Ниш до Истанбул може и да няма светофар ама има задръстване на "великият" пътен възел на входа на София защото още преди да беше посторен е сбъркан и с ограничен капацитет.
отговор Сигнализирай
154
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
До Анонимен 155На коя година става у нас за ремонт? На втората ли? Грешиш, още с построяването е за ремонт.
отговор Сигнализирай
153
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
до 155 Е как няма стане на вълни като тировете са претоварени и заедно с товара надхвърлят 50 тона? В една Унгария влезеш ли на магистрала има кантар за тировете. Ако си над определени тонажи, не те пускат да пътуваш. Отбиват те на паркинг и се спасявай както щеш...дали ще претоварваш част от товара в друг тир...това си е твой проблем.
отговор Сигнализирай
152
Цецко
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Веднага се плаща след месец. А у нас от 2 години да бяха плащали тол такса камионите.. Да да ама не. Много автолобита брей
отговор Сигнализирай
151
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
до 154 Че то и в Германия постоянно магистралите им в отделни участъци са в ремонт и няма нито една магистрала напълно ремонтирана, само че там ремонта става след минимум 5 години, а тук на втората година чисто нов участък става на дупки или пропада и става на вълни.
отговор Сигнализирай
150
до 153
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
А в България за 6 милиона на километър са ремонт след ремонта. В Германия се строи за 2 пъти по-малко на километър от нас, но магистралите са други. Другото което е в България за 10 години нито една магистрала не е завършена и няма такава ковто да не е постоянно в ремонт
отговор Сигнализирай
Новини