IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Колата на българина: Дизел втора употреба, често над 20 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

31
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
KIA I Hyundai предлагат 7 и съответно 5 години гаранция. При сериозни повреди (гарнитура, скорости, маховик, електроники и т.н.), хората ти поемат всички разходи. Филма е, че трябвА да се правят сервизните интервали в оторизиран сервиз и ти правят смяна на масло за по 700 лева. Затова най-добре взимаш една KIA на 4 години, караш 3 и после следващата.
отговор Сигнализирай
30
твае
преди 7 години
Харесвам 32 Не харесвам 5
По-добре стар Мерцедес или Фолксваген, отколкото нова Дачия или КИА.Боли ме патока за мнението на хора, роби на банки, лизинги и дебитни карти.Айде, ще паля стария Мерцедес с кожения салон иянкой друг лев в БРОЙ да поразцъкам малко тая вечер.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
Защо пък дизел? Моята е на 19, бензин, по-тънко идва.
отговор Сигнализирай
28
шматка
преди 7 години
Харесвам 35 Не харесвам 3
Говоря от личен опитПо добре втора ръка за 20 бона( подразбира се че става дума за по висок клас)отколкото нов леген за същите пари.
отговор Сигнализирай
27
Нов
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Градският транспорт не е алтернатива. Бих го ползвал ако билетчето е максимум 0,50 лв.,2-5 лв. трябва да е цената на 24 часов билет за всички линии и за всички превозни средства - метро, трамвай, тролей
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 35 Не харесвам 4
Тук пишат доста тийнейджъри без никаква представа за какво иде реч. В България да имаш стара таратайка е изгодно, понеже сервизите са изключително евтини. В Германия за смяна на дискове и накладки отпред (нещо което абсолютно всеки един с поне една здрава ръка може да направи сам) взимат 500 евро с частите. В България взимат 250 лева със същите части. Труда е в пъти по-евтин. Издрах си лайсната под вратата - в Германия 600 евро, в България - 100 лева. И аз ако съм в България ще карам кошница.
отговор Сигнализирай
25
В същия дух
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 3
Заплатата на българина:Недостатъчна за НОВ дизел,често около 600 лева!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 3
Не купувайте с по малко от 4 цилиндъра. Аз направих тази глупост. Сека карам нещо, което не става. :(Касае се за всички марки. Японски, немски, френски.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 29 Не харесвам 9
Има много хубави около 15-20 годинишни.Луксозни ,бързи,мощни.2000 година са последните времена когато правеха машини а пластмасови легени с проектиран живот 5 години и след тва Надин.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 2
Напълно съгласен с Анонимен 9,Няма значение нова или стара е колата. Важното е да е изправна. За това си има закони и контролни органи. И нова, дето ще реши вместо мен кога да спре, и да ме предаде в кой знай каква ситуация, щото засякла, че евентуално може би, имам повреда, която може вероятно да счупи двигателя, да си я карат производителите. Нямам нужда, колата да ми говори и да ме тагва онлайн из мрежата.
отговор Сигнализирай
Новини