IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Колата на българина: Дизел втора употреба, често над 20 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
до смешник
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 17
Проблема е, че българина е беден и за кола втора употреба, защото и нея не можа да поддържа, минава ГТП по втория начин, ремонтира с части втора употреба... ама не иска градски транспорт иска сам в кола на 20 години
отговор Сигнализирай
10
КЕКС
преди 7 години
Харесвам 38 Не харесвам 4
Ами новите коли са твърде скъпи за джоба на българина. Жалващите се автопроизводители какво правят по въпроса?
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 62 Не харесвам 8
Айде и аз да кажа.Имам 25 годишен автомобил, и доходите ми ми позволяват да го подържам.Много мой познати си купиха коли след 2000 година и сега работят за да подържат тези коли.А за тези след 2010 не ми се коментира.Там като влезнеш в сервиза хилядарките за нищо ги нямат.КАК ДА СИ КУПЯ НОВА КОЛА? Даже обслужването и е по скъпо от подръжката на моята 1993 година
отговор Сигнализирай
8
Смешник
преди 7 години
Харесвам 42 Не харесвам 2
Ам кви да са колите според джоба . Като си най бедния кво очакват да караме нови коли ли . Докато не се взимат нормални пари ще е така. А че плащаш за пътища а пътищата са зле кво прайм
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 23
Нормалния човек си взема нова Дачия, Шкода, Фиат или друг масов автомобил или Фолксваген или друг една идея по-скъп автомобил втора употреба, но запазен и на малко години. Нормалния човек си взема колата за работа, разбира, че скъпото в дългосрочен план излиза евтино, заради удобната подръжка и пакета услуги, с който си купува автомобила. Но МАСОВИЯ човек не иска да кара Дачия или Шкода, а БМВ или Мерцедес. Взема антика на 25 години, която вдига шум и дим като джуган и се бие в гърдите!
отговор Сигнализирай
6
Пенсионер
преди 7 години
Харесвам 47 Не харесвам 7
Е и ? По добре двадесет годишен дизел от колкота да се возиш във влакове и градски транспорт.Колата беше лукс при соца. Сега е необходимост.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
До Анонимен 4Това се прави, ако имаш автомобилостроене, което ние нямаме така ще субсидираме Германия.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 27 Не харесвам 13
Ако държавата ме субсидира със 7-8хил. лв., предавам 18-годишния голф и си купувам нов.Но държава няма.
отговор Сигнализирай
3
Факт!
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 26
Нормалните хора си взимат нова Дачия Клио и тн.Тва че българина се прави на "тежкар" и иска мерцедес е нема как нов мерцедес за 20 000 лева.Проблема е маятряла!Не е особено умен е добре де от няколко хиляди деца имаме 2 бронзови медала на олимпиада по математика за 6-ти клас но тва не променя цялостната ситуация.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Според данни на европейската статистика у нас през миналата година е имало регистрирани около 3,4 милиона автомобилаПо-малко са много румънци регистрират колите си в България заради по-ниските данъци, но си ги карат там.
отговор Сигнализирай
Новини