IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Караме трошки със средна възраст 18 г. Можем ли да намалим старите коли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

61
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 17
Преди 8 г работех за мизерни пари, а като капак фирмата фалира и останах на улицата. Вместо да мрънкам и да протестирам реших да взема живота си в свои ръце, започнах собствен бизнес. Вложих всичките си спестявания, взех заем от приятели, заложих единственото си жилище в банката. В работех по 14-16 часа без празници. След години упорит труд постепенно нещата потръгнаха. Сега имам 5 апартамента, две къщи, имот в Гърция, вила на морето, три луксозни коли, два джипа и децата ми имат всичко.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Нови коли масово се избягват заради сивия сектор, това съм забелязал. Белият човек купува нещо с 30-40% Остатъчна стойност и сменя на 2-3 години макс за ниска месечна вноска, а този в сивия сектор взима лизинг с абсурдна лихва към автокъща без доказване на доходи. Аз съм от първите, защото нямам време да робувам на трошляци "нов внос".
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
Неравенството е естествено, само при комунизма всички бяха равни финансово. Това че простите и некадърните бачкат за умните и кадърните които са успяли в живота не означава, че са експлоатирани, експлоатация има само в изветрелите глави на комунистите и мандраджиите, просто простите и некадърните не са положили усилия да забогатеят и затова сега бачкат за умните и кадърите, неравеснтвото е нещо норамално при демокрацията, само пр комунизма има равенство, а комунизма е престъпна система.
отговор Сигнализирай
58
Сата НАТО
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
По повод колите за под 200 лв/месец, звучи прекрасно, докато не разбереш, че: 1. Това е лизинг за 5-6 години 2. Изисква се 30% от цената на колата да се плати в брой 3. След лизинга има 30% остатъчна стойност.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
При соца в България имаше населени места в които живееха хора и обществен транспорт до всяка керемидка. Във всеки град имаше заводи и работа, автомобил не беше необходим да живееш нормално, и въпреки това всеки имаше автобомил.
отговор Сигнализирай
56
44 я карай сега
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
ново БМВ или каква и да е друга на газ, друг път. Има няколко с фабрични газови на безбожни цени. Тактиката е хем скъпи, хем с кратък живот, хем маломощни коли, за да се сменяват колко се може по-често. За цени на сервиз и обслужване да не говорим.
отговор Сигнализирай
55
Беден обречен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До ВъзрастенСПОКОЙНО винаги ИМА и ЩЕ ИМА във ВСЯКО ЕДНО ВРЕМЕ БЕДНИ хора. Няма значение каква политическа система или режим. Хора са обречени едни да бъдат висшата класа, а други нисшата бедна работническа класа. Дори в прекрасният Капитализъм пак сия има тази класова бора и пускат стока за богати, средната класа и бедняшката класа в модерно време това се нарича продуктово таргетиране. Важното да се продава и консумира богати и бедняци да купуват да движат икономиката.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Средната възраст на автомобилите е доста разтегливо понятие. Обикновено колкото е по-стар автомобила, толкова по-малко се използва. В този смисъл средната възраст на автомобилте на база изминати километри е примерно 10-12 години. Има огромна разлика между автомобилите в София със средна възраст 11 години и автомобилите в останалата част на България със средна възраст 22 години.
отговор Сигнализирай
53
ДО 47
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Първо порастни юнак!!Тук говорим сериозно ,а не измислени съчинения на голобради ученици. Аман от писатели като Трендафил Акациев!
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 12
До Явно не си виждал БГНе си работил достатъчно по различни фирми в България, за да знаеш колко са стиснати робовладелците за които работим.Ами защо им работите на стиснатите робовладелци, да не сте роби! Не знаете ли, че се га е демокрация, а не робовладелски строй, никой не е длъжен да работи на стиснат робовладелец, напуснете работа и не работете на стиснати робовладелци, отидете някъде другаде да работите за достойно заплащане!
отговор Сигнализирай
Новини